plukkeveer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. januar 2012

baby84

Camillee skriver:

Ja det bliver mere ro, Håber inderligt også alt er som det skal være med lille Baby´mynthe
jeg får en masse ekstra undersøgelser fordi Elias kom før tid (:

Det må du ihvertfald
Puha jeg har mange, men tæller dem ikke, burde jeg nok
nogle mærker jeg ikke og andre føles som lette mens smerter, altså ikke ondt ondt men mere end bere ubehagelige,
men fik at vide at det ikke er sikket det overhovedet betyder noget,
fordi de godt kan være kraftiere anden graviditet.
men kan fortælle meget mere i morgen  

Okay.. tak for dit svar. Håber i får et godt svar og at alt er som det skall være.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2012

MariaJ

Meget passende tråd.

Jeg har også fået dem, og i lidt for stor stil synes jeg. Jeg havde næsten ingen (eller mærkede dem i hvert fald ikke), da jeg var gravid med den første. den her gang synes jeg de skræmmer mig lidt, for de gør ret ondt. Så til jer der har mere erfaring med plukveer end mig. Hvordan skal man egentlig forholde sig til dem?

Skal man slappe mere af (eller mindre)? Her kommer de når jeg anstrenger mig (fx løfter meget på min datter eller andre tunge ting), og går væk, hvis jeg sidder/ligger helt stille, men jeg kan jo ikke sidde stille resten af graviditeten. I dag valgte jeg alligevel at trodse dem lidt og gik tur med hunden, og på trods af at der kom en edel i starten, gik de næsten væk i løbet af turen, så skal man bare overvinde dem og bevæge sig alligevel?

Hvornår er det for meget og hvornår skal man blive bekymret (hvis man da skal det)?

Anmeld

13. januar 2012

Kruse90

Dejligt med sådan en tråd.
Har først lige set den nu, jeg har også fået dem
Nogle gange ret så ofte og de kan godt være ubehageligt, men de gør ikke ondt
Men første gang tænkte jeg også, var det mon sådan en

Har dem et par gange om dage nogle dage og andre gange har jeg mange flere

Anmeld

13. januar 2012

Kruse90

MariaJ skriver:

Meget passende tråd.

Jeg har også fået dem, og i lidt for stor stil synes jeg. Jeg havde næsten ingen (eller mærkede dem i hvert fald ikke), da jeg var gravid med den første. den her gang synes jeg de skræmmer mig lidt, for de gør ret ondt. Så til jer der har mere erfaring med plukveer end mig. Hvordan skal man egentlig forholde sig til dem?

Skal man slappe mere af (eller mindre)? Her kommer de når jeg anstrenger mig (fx løfter meget på min datter eller andre tunge ting), og går væk, hvis jeg sidder/ligger helt stille, men jeg kan jo ikke sidde stille resten af graviditeten. I dag valgte jeg alligevel at trodse dem lidt og gik tur med hunden, og på trods af at der kom en edel i starten, gik de næsten væk i løbet af turen, så skal man bare overvinde dem og bevæge sig alligevel?

Hvornår er det for meget og hvornår skal man blive bekymret (hvis man da skal det)?

Jeg fik afvide af min læge igår (til 2. lægebesøg) at jeg skulle slappe noget mere af hvis jeg fik mange.

Anmeld

13. januar 2012

MariaJ

Kruse90 skriver:

Jeg fik afvide af min læge igår (til 2. lægebesøg) at jeg skulle slappe noget mere af hvis jeg fik mange.

Tak for svar. Jeg tænkte også at jeg ville høre med min jordmor, når jeg har tid der på mandag.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.