plukkeveer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. januar 2012

Koen.

baby84 skriver:

UIh

åh godt med en plukveetråd

Jeg har dem også ofte og har faktsik været lidt nervøs for at jeg havde for mange til kun at være 22+4. Har skrevet til lægen for at være sikker.

Hvor mange har du? tror jeg kan komme op på 15 på en dag og nogle gange flere i timen. De er bare pisse ubehagelige synes jeg.

Ih har ikke talt dem, men det svinger, en time kan jeg mærke dem meget, den næste slet ikke men ja de er rigtig balastende at have!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2012

Camillee

Jeps jeg har plukkeveer og synes jeg har maaange efterhanden
har flere som er mere end bare ubehagelige så skal til kontrol på sygehuset imorgen, skulle jeg så alligevel men det er rart at få det tjekket!

Anmeld

8. januar 2012

NNL

Jeg havde den første i uge 15 allerede. Vidste ikke hvad det var, men jordemoren forklarede mig at det var sådan en... Spurgte hende da jeg alligevel var afsted et par dage efter. Siden er de kommet med ret store mellemrum (heldigvis), for nogle af dem gør sgu da nas!!) Der kan godt være lidt et par dage i træk, men der kan også nemt gå en uge imellem

Synes tit de kommer efter sex eller hvis jeg har siddet lidt krummet sammen i sofaen og rejser mig for hurtigt. Skal lige "strækkes" ud i nogle sekunder inden jeg rejser mig, så undgår jeg dem som regel

Anmeld

8. januar 2012

Koen.

Camillee skriver:

har flere som er mere end bare ubehagelige så skal til kontrol på sygehuset imorgen, skulle jeg så alligevel men det er rart at få det tjekket!

Ja især når Elias kom før tid, håber alt er ok

Anmeld

8. januar 2012

Koen.

NNL skriver:

Jeg havde den første i uge 15 allerede. Vidste ikke hvad det var, men jordemoren forklarede mig at det var sådan en... Spurgte hende da jeg alligevel var afsted et par dage efter. Siden er de kommet med ret store mellemrum (heldigvis), for nogle af dem gør sgu da nas!!) Der kan godt være lidt et par dage i træk, men der kan også nemt gå en uge imellem

Synes tit de kommer efter sex eller hvis jeg har siddet lidt krummet sammen i sofaen og rejser mig for hurtigt. Skal lige "strækkes" ud i nogle sekunder inden jeg rejser mig, så undgår jeg dem som regel

Første gang vidste jeg heller ikke hvad det var før lægen fortalte det

Anmeld

8. januar 2012

baby84

Camillee skriver:

håber alt er vel og godt de tjekker det. Må jeg spørge hvor mange du har og hvordan de evt gør ondt?

Anmeld

8. januar 2012

Camillee

baby84 skriver:

håber alt er vel og godt de tjekker det. Må jeg spørge hvor mange du har og hvordan de evt gør ondt?

Ja det bliver mere ro, Håber inderligt også alt er som det skal være med lille Baby´mynthe
jeg får en masse ekstra undersøgelser fordi Elias kom før tid (:

Det må du ihvertfald
Puha jeg har mange, men tæller dem ikke, burde jeg nok
nogle mærker jeg ikke og andre føles som lette mens smerter, altså ikke ondt ondt men mere end bere ubehagelige,
men fik at vide at det ikke er sikket det overhovedet betyder noget,
fordi de godt kan være kraftiere anden graviditet.
men kan fortælle meget mere i morgen  

Anmeld

8. januar 2012

Camillee

tanja. skriver:

Ja især når Elias kom før tid, håber alt er ok

Mange tak søde

Anmeld

8. januar 2012

smokin

Slap heeeeeeelt af.... for mange er jo usundt 

Anmeld

9. januar 2012

Koen.

Zette skriver:

alaltaltialtidddederSlap heeeeeeelt af.... for mange er jo usundt 

Ved det, synes bare altid der er 1000 ting at nå

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.