plukkeveer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.644 visninger
24 svar
0 synes godt om
7. januar 2012

Koen.

Ja ja piger det vælter bare ud af mig i dag med spørgsmål (ej lillepigen sover til middag, manden er på arbejde, så skal jo lave et eller andet)

Er i begyndt at få plukveer?

Er 22+0 i dag og har haft dem de sidste par uge, får dem ret tit (gjorder jeg os med min datter) og øv hvor er de trælse!

Især nu hvor jeg har 2 brækkede tæer og går sådan lidt halv sjovt så kommer de bare ofte, så skal lige stoppe op til det er væk igen

Knus Tanja der keder sig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2012

EKBJ

tanja. skriver:

Ja ja piger det vælter bare ud af mig i dag med spørgsmål (ej lillepigen sover til middag, manden er på arbejde, så skal jo lave et eller andet)

Er 22+0 i dag og har haft dem de sidste par uge, får dem ret tit (gjorder jeg os med min datter) og øv hvor er de trælse!

Især nu hvor jeg har 2 brækkede tæer og går sådan lidt halv sjovt så kommer de bare ofte, så skal lige stoppe op til det er væk igen

Knus Tanja der keder sig

Hvordan føles det når man får plukveer? 

Anmeld

7. januar 2012

Koen.

EKBJ skriver:

M

Hvordan føles det når man får plukveer? 

Maven spænder og bliver hård, gør ikke ondt er bare træls/ubehageligt

Anmeld

7. januar 2012

EKBJ

tanja. skriver:

Maven spænder og bliver hård, gør ikke ondt er bare træls/ubehageligt

hmm.. har jeg slet ikke mærket til endnu

havde sådan ubehagelig ondt i den ene side igår, lidt ligesom sidestik

Anmeld

7. januar 2012

Koen.

EKBJ skriver:

hmm.. har jeg slet ikke mærket til endnu

havde sådan ubehagelig ondt i den ene side igår, lidt ligesom sidestik

Det er os langt fra alle der mærker dem sådan smerter får jeg os, det er ligament smerter pga maven vokser og ledbåndene giver sig

Anmeld

7. januar 2012

EKBJ

tanja. skriver:

Det er os langt fra alle der mærker dem sådan smerter får jeg os, det er ligament smerter pga maven vokser og ledbåndene giver sig

Det var godt nok ubehageligt!  

Anmeld

7. januar 2012

Koen.

EKBJ skriver:

Det var godt nok ubehageligt!  

Ja det kan desværre gøre pænt ondt her kommer det især når jeg går eller leger vildt med min datter..

Anmeld

7. januar 2012

EKBJ

tanja. skriver:

Ja det kan desværre gøre pænt ondt her kommer det især når jeg går eller leger vildt med min datter..

Jeg synes ikke jeg havde lavet noget vildt fysisk. Sad bare og soterede tøj. Og så kom det lige pludselig :-( 

Anmeld

7. januar 2012

Koen.

EKBJ skriver:

Jeg synes ikke jeg havde lavet noget vildt fysisk. Sad bare og soterede tøj. Og så kom det lige pludselig :-( 

Det er os forskelligt fra person til person hvornår det kommer, men rart er det ikke..

Anmeld

7. januar 2012

baby84

tanja. skriver:

Knus Tanja der keder sig

åh godt med en plukveetråd

Jeg har dem også ofte og har faktsik været lidt nervøs for at jeg havde for mange til kun at være 22+4. Har skrevet til lægen for at være sikker.

Hvor mange har du? tror jeg kan komme op på 15 på en dag og nogle gange flere i timen. De er bare pisse ubehagelige synes jeg.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.