Hvad synes I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. januar 2012

grøn · ært

KittyGirl skriver:

Jeg er nok en af de få... jeg kunne faktisk godt lide Mars... synes det er et stærkt navn på en eller anden måde.. og lige ud af landevejen..

og Mars Emil synes jeg klinger godt..

Malde.. det er bare ikke mig, der er for mange der hedder det efterhånden..

og aslak.. det er aaalt for specielt og udenlandsk til at jeg bryder mig om det....

og det med flere navne.. det bestemmer man selv...
jeg har 4 navne ialt.. og bruger aldrig det jeg har efter mit fornavn - men det har en stor betydning for mig og er specielt.. hvor de sidste to navne er familie efternavnene

Jeg er meget enig i, at Mars er et stærkt navn :-) Vi er begge meget glade for planter, stjerne og universet derude - altså, sådan, jeg har en stjernekiggert og vi har begge en masse bøger om det. Så, på den måde ville det også bare passe rigtig fint :-)
Aslak synes jeg er så smukt... Det er ikke såå udenlandsk igen - det er old nordisk :-) Men ja, meget specielt.

Hvis vi får en dreng, skal han hedde Emil til mellemnavn, fordi mine forældre rigtig gerne ville have haft en Emil :-) -og selvfølgelig fordi jeg synes navnet er rigtig kært! Men 'Emil' har en betydning og derfor skal det bagpå fornavnet :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2012

Ryberg

grøn · ært skriver:

Jeg er meget enig i, at Mars er et stærkt navn :-) Vi er begge meget glade for planter, stjerne og universet derude - altså, sådan, jeg har en stjernekiggert og vi har begge en masse bøger om det. Så, på den måde ville det også bare passe rigtig fint :-)
Aslak synes jeg er så smukt... Det er ikke såå udenlandsk igen - det er old nordisk :-) Men ja, meget specielt.

Hvis vi får en dreng, skal han hedde Emil til mellemnavn, fordi mine forældre rigtig gerne ville have haft en Emil :-) -og selvfølgelig fordi jeg synes navnet er rigtig kært! Men 'Emil' har en betydning og derfor skal det bagpå fornavnet :-)

Umiddelbart, så synes jeg i skal vælge Mars, når i netop er glade for planeter, så får i jo jeres helt egen stjerne-planet der
(kan næsten allerede se børneværelset for mig)

Emil er også et rigtig godt og stærkt navn.. generel Mars Emil... ud fra de navne, bliver det en stærk dreng i får jer... uha...

Er spændt på hvad i vælger i sidste ende

Anmeld

8. januar 2012

Pige2009

grøn · ært skriver:

Bruger et? Hvad mener du...?  Jeg har da tænkt mig at bruge dem begge.. Er ikke helt sikker på hvad du mener, men hvis jeg forstår det rigtigt, mener du så også, at vi ikke skal bruge vores efternavne, fordi dem bruger vi heller ikke altid og hele tiden? :-)

F.eks. hed min tidligere svoger og svigerindes børn Aksel-Emil og Anne- Kathrine, men de kaldte dem blot Emil og Kathrine - hvad er så pointen med at kalde dem flere navne Jeg kan simpelthen ikke se det...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.