Hvad synes I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvad kan I bedst lide?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.018 visninger
22 svar
0 synes godt om
6. januar 2012

grøn · ært

Det er absolut bare "for sjov" :-) Hverken jeg eller min kæreste vil vælge ud fra hvad flest synes er pænt, men jeg synes lige det kunne være sjovt at se, hvad flertallet mente :-)

Min kæreste har forelsket sig i navnet Mars og jeg har forelsket mig i navnet Aslak. Jaaaaja, jeg startede ud med at sige, at det skulle slutte på -e og helst starte med m. Til det har vi fundet frem til Malde, men nu har vi altså forelsket os i nogle andre navne også :-P

Så, hvad synes I? :-)
(Hvis det bliver en dreng skal han have mellemnavnet Emil, derfor har jeg skrevet det bag alle navnene :-)) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2012

lycly

Jeg elsker navnet Emil og er faktisk også rigitig vild med navnet Malde. Så det har jeg stemt. Nu er jeg bare nysgerrig, men skal han kaldes begge navne? Altså i daglig tale du ved

Anmeld

6. januar 2012

grøn · ært

LunaLykke skriver:

Jeg elsker navnet Emil og er faktisk også rigitig vild med navnet Malde. Så det har jeg stemt. Nu er jeg bare nysgerrig, men skal han kaldes begge navne? Altså i daglig tale du ved

Hmm, jeg vil helt sikkert tit kalde ham --- Emil, fordi jeg også selv er hel vild med navnet :-) Men min kæreste siger, at han nok ikke kommer til at bruge det særlig tit, såå.. Det er egentlig bare op til den der siger det :-)

Anmeld

6. januar 2012

Carl-Emil's mor

grøn · ært skriver:

Det er absolut bare "for sjov" :-) Hverken jeg eller min kæreste vil vælge ud fra hvad flest synes er pænt, men jeg synes lige det kunne være sjovt at se, hvad flertallet mente :-)

Min kæreste har forelsket sig i navnet Mars og jeg har forelsket mig i navnet Aslak. Jaaaaja, jeg startede ud med at sige, at det skulle slutte på -e og helst starte med m. Til det har vi fundet frem til Malde, men nu har vi altså forelsket os i nogle andre navne også :-P

(Hvis det bliver en dreng skal han have mellemnavnet Emil, derfor har jeg skrevet det bag alle navnene :-)) 

Malde Emil hilsen en snart mor til Carl-Emil

Anmeld

6. januar 2012

grøn · ært

Höör skriver:

Malde Emil hilsen en snart mor til Carl-Emil

Hihi, fedt  Emil er bare så skønt et navn!

Anmeld

6. januar 2012

Pigent

grøn · ært skriver:

Malde Emil, men vil stave det Malthe/Malte Emil 

Anmeld

6. januar 2012

grøn · ært

8. januar 2012

S.Maria

Jeg er mest til Malde. Mars er ikke lige mig og Aslak minder for mig, for meget om det tyske ord arschloch 

Anmeld

8. januar 2012

Koen.

Malde Emil synes jeg er sødt

Anmeld

8. januar 2012

Pige2009

Har stemt blank, da jeg ikke kan se formålet med at give sit barn to navne, hvis man alligevel kun bruger et

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.