Str. 98-104 sælges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
8. januar 2012

Christina.78

Kvindemin skriver:

165 kr.

uden porto?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2012

jolle66

Jeg vil stadig meget gerne købe den lysegrå/lyserøde hummel  ved bare ikke lige hvordan man gør herinde

Anmeld

8. januar 2012

Kvindemin

Christina.78 skriver:

uden porto?

Yes - vi kan sige 200 kr. i alt med porto.

Anmeld

8. januar 2012

Christina.78

Kvindemin skriver:

Yes - vi kan sige 200 kr. i alt med porto.

Jeg synes du skal finde  ud af om dem der spurgte mig først vil have Hummel tøjet først, vil ikke gerne tage fra andre, og så kan du lige vende tilbage..synes mange har skrevet på hummel tøjet de gerne vil købe før mig, så  bl.a. en Meem, Jolle mf...

Anmeld

8. januar 2012

Kvindemin

Christina.78 skriver:

Jeg synes du skal finde  ud af om dem der spurgte mig først vil have Hummel tøjet først, vil ikke gerne tage fra andre, og så kan du lige vende tilbage..synes mange har skrevet på hummel tøjet de gerne vil købe før mig, så  bl.a. en Meem, Jolle mf...

Hvis folk vil købe må de meget gerne, men jeg sidder ikke og venter på om folk bestemmer sig. Det er først til mølle princip, hvilket det også er på alle andre salgssider. Alle har fået deres priser, men ikke vent tilbage eller har takket nej.

Anmeld

8. januar 2012

Christina.78

Kvindemin skriver:

Hvis folk vil købe må de meget gerne, men jeg sidder ikke og venter på om folk bestemmer sig. Det er først til mølle princip, hvilket det også er på alle andre salgssider. Alle har fået deres priser, men ikke vent tilbage eller har takket nej.

Godt svar igen..kan bare se, der er flere der har sagt, de vil købe Hummel bluserne, så indtil videre springer jeg også fra mht det hele..så må jeg se om du har noget tilbage af det, jeg havde mulig interesse i..hun står som sådan ikke og mangler det nu, og køber ikke gerne så langt forud..men lurer lige lidt med i din tråd endnu.. håber det ok..

Anmeld

8. januar 2012

6800

Kvindemin skriver:

Tøjet er fra ikke ryger hjem, samt ingen dyr.
Tøjet jeg sælger er i meget god stand, noget er næsten ikke brugt.
Jeg vil gerne sælge samlet rigtig billigt. Ellers spørg for interesse.

OBS - dog er nogle af strømpebukserne ved at være slidt under fødder, ingen huller.

hvad har du tilbage?

Anmeld

8. januar 2012

Kvindemin

6800 skriver:

hvad har du tilbage?

Pt har jeg det hele og en ekstra hummel sweat som du kan se på et billede længere nede.
Er pt ved at skrive privat med en om de to hummel trøjer på billedet
Hvad er du interesseret i?

MVH

Anmeld

8. januar 2012

meem

Kvindemin skriver:

Det må du gerne. De er begge helt nye, har bare lagt. Der er ikke nogen der har sagt de vil købe dem endnu
160 inkl. porto.

Super ..

Sender du en PB med dit knt nummer så overfører jeg imorgen

Anmeld

9. januar 2012

6800

Kvindemin skriver:

Pt har jeg det hele og en ekstra hummel sweat som du kan se på et billede længere nede.
Er pt ved at skrive privat med en om de to hummel trøjer på billedet
Hvad er du interesseret i?

MVH

hvis det du har i hummel ikke bliver solgt, må du gerne vende tilbage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.