Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Christina.78 skriver: jojo, men hun er næsten lige kommet op i 92 i de fleste mærker..der er jo forskel på mærkernes str 260 er det inkl porto?
jojo, men hun er næsten lige kommet op i 92 i de fleste mærker..der er jo forskel på mærkernes str
260 er det inkl porto?
Det er uden porto MVH
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kvindemin skriver: Det er uden porto MVH
Som bliver?
Christina.78 skriver: Som bliver?
tænker 40 kr. og retsten giver jeg.
Kvindemin skriver: Tøjet er fra ikke ryger hjem, samt ingen dyr. Tøjet jeg sælger er i meget god stand, noget er næsten ikke brugt. Jeg vil gerne sælge samlet rigtig billigt. Ellers spørg for interesse.OBS - dog er nogle af strømpebukserne ved at være slidt under fødder, ingen huller.
Tøjet er fra ikke ryger hjem, samt ingen dyr. Tøjet jeg sælger er i meget god stand, noget er næsten ikke brugt. Jeg vil gerne sælge samlet rigtig billigt. Ellers spørg for interesse.OBS - dog er nogle af strømpebukserne ved at være slidt under fødder, ingen huller.
str og pris på dette
Kvindemin skriver: Hej med dig. Du for lige et billede af en ekstra Hummel trøje/sweat som kan bruges fx under leggins. Begge hummel sweats er HELT nye.Du kan få alle tre hummel trøjer samt shorts og vamset jakke til 190 kr.
Hej med dig. Du for lige et billede af en ekstra Hummel trøje/sweat som kan bruges fx under leggins. Begge hummel sweats er HELT nye.Du kan få alle tre hummel trøjer samt shorts og vamset jakke til 190 kr.
200 kr. inkl. Porto? :p
Kvindemin skriver: Undskyld, havde ikke set dit svar. det var lige smuttet i mængden. Det kan du for for 240 kr.
Undskyld, havde ikke set dit svar. det var lige smuttet i mængden. Det kan du for for 240 kr.
jeg vil godt give 240 inkl for sendelse for de 4 dele. hvis alle delene er str 104
millesofie skriver: str og pris på dette
104, og gym sko er nye, svarende til 3-4 år. Min datter blev 4 i nov 90 kr. for det hele.
helle85 skriver: jeg vil godt give 240 inkl for sendelse for de 4 dele. hvis alle delene er str 104
Det er uden porto. MVH
Isabeau skriver: 200 kr. inkl. Porto? :p
Nej prisen er uden porto. MVH
Kvindemin skriver: Det er uden porto. MVH
okay det bliver det mere end hvad jeg regnede med så jeg springer fra
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128