Termin 40+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. januar 2012

-Sigrid-

PiaRW skriver:

Åh ja, de tikker ind og har gjort det i 3 uger nu. Og folk går helt baserk hvis de har ringet og man ikke fik den taget, så tror de man er igang med at føde... haha

Hehe, ja det er vildt som man bliver sat på prøve, jeg PLEJER at have mest tålmodighed af alle, men må sku ærligt indrømme at det har været pist forsvundet de sidste 5 uger

TRÆLS når de snyder, men håber bare de omgange gør min fødsel lettere hvilket jeg tror på

Ja nemlig, jeg har en blog hvorpå jeg havde skrevet at en veninde måtte aflyse nytårsaftens-fest (hun holdte) fordi hun var gået i fødsel. Om folk gad at læse at det var en veninde?  Så min kusine skrev til mig og spurgte på fb om jeg var gået i fødsel?! - ja klart, det opdatere jeg nemlig om undervejs 

Haha det er måske meget godt, så virker fødslen ikke nær så skræmmende som at skulle være gravid en uge mere

Ja, også her Satser på at med alle de omgange "snyd", så opdager jeg ikke fødslen er igang før jeg er flere cm åben 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2012

Moms

ve-støv herfra, men du skal nu bare have lidt tålmodighed.

Så længe du har det godt, så nyd de sidste dage. Få gjort noget af det, der bare er umuligt med en baby på armen og smerter for neden.

Vores færdigretter i fryseren er ved at være brugt op - jeg kunne godt have brugt til 3 uger mere (fødte for 3 uger siden).....

Så steg nogle frikadeller :-) så tiden går lidt nemmere både nu og når du har født!

God fødsel

Moms

Anmeld

6. januar 2012

PiaRW

Höör skriver:

Så må du skabe dig en masse at se til er den eneste fra vores MG herinde der ikke er utålmodig jeg har masser af ting at lave konstant heheh har de undersøgt hvor meget hals du har tilbage?? men hov jo sex!!!!! Dyrk masser og masser af sex!! Om få dage kan du ikke dyrke det i en periode så nyyyyyyyyyyyd det nu mens du kan har flere veninder der er sendt hjem efter de troede de var i fødslen med besked om hjem og hyg og jo tak i lige mådeHåber dine snydeture har været med til at gøre din fødsel bliver nem

HEhe, det er sku svært, for vil man besøge nogle, så spørger de hele tiden ind til og omkring om der sker noget, så alligevel bliver man mindet på det når man "burde" have lidt fødsels-fri i hovedet.

Ja, sex skulle være så godt, men det er svært når kæresten ikke vil fordi han føler han banker den lille i hovedet. Sådan har det været de sidste 5 mdr desværre.. Men alligevel kan jeg godt forstå ham, jeg ville heller ikke hvis det var mig det havde udstyret..

Anmeld

6. januar 2012

PiaRW

M (: skriver:

Sender ve-støv:  *Puuuuuust*

Taaak skal du have

Anmeld

6. januar 2012

PiaRW

-Sigrid- skriver:

Ja nemlig, jeg har en blog hvorpå jeg havde skrevet at en veninde måtte aflyse nytårsaftens-fest (hun holdte) fordi hun var gået i fødsel. Om folk gad at læse at det var en veninde?  Så min kusine skrev til mig og spurgte på fb om jeg var gået i fødsel?! - ja klart, det opdatere jeg nemlig om undervejs 

Haha det er måske meget godt, så virker fødslen ikke nær så skræmmende som at skulle være gravid en uge mere

Ja, også her Satser på at med alle de omgange "snyd", så opdager jeg ikke fødslen er igang før jeg er flere cm åben 

Hehe, ja der er virkelig dumme spørgsmål imellem.. Selvfølgelig, man opdatere jo når man ligger og har pause mellem veerne..? Not.. Hehe..

Min kusine skrev også til mig: Kommer han snart?
- Øh altså, hvis jeg vidste det, så skulle jeg glædeligt fortælle dig det..  hah..

Nej lige præcis det håber jeg også

Anmeld

6. januar 2012

PiaRW

Moms skriver:

ve-støv herfra, men du skal nu bare have lidt tålmodighed.

Så længe du har det godt, så nyd de sidste dage. Få gjort noget af det, der bare er umuligt med en baby på armen og smerter for neden.

Vores færdigretter i fryseren er ved at være brugt op - jeg kunne godt have brugt til 3 uger mere (fødte for 3 uger siden).....

Så steg nogle frikadeller :-) så tiden går lidt nemmere både nu og når du har født!

God fødsel

Moms

Taaak moms
Fryseren har vi fyldt op, der kan ikke være mere i. Hehe. Såå ved ikke helt hvor jeg skulle gøre af det, men tak for det gode råd.

Anmeld

6. januar 2012

-Sigrid-

PiaRW skriver:

Hehe, ja der er virkelig dumme spørgsmål imellem.. Selvfølgelig, man opdatere jo når man ligger og har pause mellem veerne..? Not.. Hehe..

Min kusine skrev også til mig: Kommer han snart?
- Øh altså, hvis jeg vidste det, så skulle jeg glædeligt fortælle dig det..  hah..

Nej lige præcis det håber jeg også

Haha ja, det er håbløst, folk virker næsten som om man skal skynde sig - hvis du ved hvordan jeg får hende hurtigere ud, så sig endelig til, jeg er med på den værste! 

Havde måske et halvt minuts niven for en time siden, og jeg var naiv igen... Godt det snart er overstået 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.