Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
ENDELIG BLEV DET MIN TUR Jah, så nåede dagen til os, og han er STADIG IKKE kommet til verden. Han har snydt os TO gange hvor vi troede det var nu, og vi har på fornemmelsen han er en lille drillepind Han er blevet skønnet til 3700 igår ved jdm, så han er dejlig størrelse.
Jeg modtager med glæde ve-støv, og håber selvfølgelig at der sker ting og sager idag.............. Gode råd der satte jeres fødsel igang tager jeg også imod med kyshånd Hilsen Pia som gerne vil være mor snart
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
PiaRW skriver: ENDELIG BLEV DET MIN TUR Jah, så nåede dagen til os, og han er STADIG IKKE kommet til verden. Han har snydt os TO gange hvor vi troede det var nu, og vi har på fornemmelsen han er en lille drillepind Han er blevet skønnet til 3700 igår ved jdm, så han er dejlig størrelse. Jeg modtager med glæde ve-støv, og håber selvfølgelig at der sker ting og sager idag.............. Gode råd der satte jeres fødsel igang tager jeg også imod med kyshånd Hilsen Pia som gerne vil være mor snart
Held og lykke med fødslen, håber han bliver nemmere når han er ude
Ve-støv er jeg nærrig med for tiden, men en masse held og lykke kan du få, og så også få af vide at du ikke er den eneste som venter en drillepin
-Sigrid- skriver: Held og lykke med fødslen, håber han bliver nemmere når han er ude Ve-støv er jeg nærrig med for tiden, men en masse held og lykke kan du få, og så også få af vide at du ikke er den eneste som venter en drillepin
Hehe tak skal du have, og i lige måde, du er også tæt på nu
Jamen kan skam godt forstå du selv vil beholde det, man er jo SÅ utålmodig.
-Hvor mange gange har du troet der var nú så?
Sender en masse vestøv til dig! Puster puster puster....
An&Jo skriver: så er det ikke nu jeg skal sige at jeg havde snydeveer on off i 3 uger før fødslen egentlig gik igang?? altså snydeveer i sådan en grad at jeg var forbi FG mange gange i løbet af de 3 uger.. Men så var han lige stille i et par dage, og SÅ kom de rigtige veer da jeg var 38+2 og han er født 38+4, så det var jo nok meget godt at det var snydeveer de første 3 uger inden det egentlig gik igang..
så er det ikke nu jeg skal sige at jeg havde snydeveer on off i 3 uger før fødslen egentlig gik igang?? altså snydeveer i sådan en grad at jeg var forbi FG mange gange i løbet af de 3 uger.. Men så var han lige stille i et par dage, og SÅ kom de rigtige veer da jeg var 38+2 og han er født 38+4, så det var jo nok meget godt at det var snydeveer de første 3 uger inden det egentlig gik igang..
Åhh ha da, neeej Hehe. Ej første gang var natten til den 28. december, og så her natten til igår.
- I dette tilfælfe er det godt der ikke er to fødsler som er ens haha. Men dejlig uge du fødte i, så når man vel ikke blive helt knust af utålmodighed kunne jeg forestille mig
Ann87 skriver: Puust masser af ve-støv! Har desværre ikke nogen råd, men håber for dig der snart sker noget!
Puust masser af ve-støv! Har desværre ikke nogen råd, men håber for dig der snart sker noget!
Tuuuusinde tak, det er jeg sørme glad for
PiaRW skriver: Åhh ha da, neeej Hehe. Ej første gang var natten til den 28. december, og så her natten til igår. - I dette tilfælfe er det godt der ikke er to fødsler som er ens haha. Men dejlig uge du fødte i, så når man vel ikke blive helt knust af utålmodighed kunne jeg forestille mig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128