Termin 40+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.489 visninger
26 svar
0 synes godt om
6. januar 2012

PiaRW

ENDELIG BLEV DET MIN TUR
Jah, så nåede dagen til os, og han er STADIG IKKE kommet til verden. Han har snydt os TO gange hvor vi troede det var nu, og vi har på fornemmelsen han er en lille drillepind
Han er blevet skønnet til 3700 igår ved jdm, så han er dejlig størrelse.

Jeg modtager med glæde ve-støv, og håber selvfølgelig at der sker ting og sager idag..............
Gode råd der satte jeres fødsel igang tager jeg også imod med kyshånd

Hilsen Pia som gerne vil være mor snart

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2012

-Sigrid-

PiaRW skriver:

ENDELIG BLEV DET MIN TUR
Jah, så nåede dagen til os, og han er STADIG IKKE kommet til verden. Han har snydt os TO gange hvor vi troede det var nu, og vi har på fornemmelsen han er en lille drillepind

Jeg modtager med glæde ve-støv, og håber selvfølgelig at der sker ting og sager idag..............

Held og lykke med fødslen, håber han bliver nemmere når han er ude

Ve-støv er jeg nærrig med for tiden, men en masse held og lykke kan du få, og så også få af vide at du ikke er den eneste som venter en drillepin 

Anmeld

6. januar 2012

PiaRW

-Sigrid- skriver:

Held og lykke med fødslen, håber han bliver nemmere når han er ude

Ve-støv er jeg nærrig med for tiden, men en masse held og lykke kan du få, og så også få af vide at du ikke er den eneste som venter en drillepin 

Hehe tak skal du have, og i lige måde, du er også tæt på nu 

Jamen kan skam godt forstå du selv vil beholde det, man er jo SÅ utålmodig.  

-Hvor mange gange har du troet der var nú så?

Anmeld

6. januar 2012

An&Jo

så er det ikke nu jeg skal sige at jeg havde snydeveer on off i 3 uger før fødslen egentlig gik igang??

altså snydeveer i sådan en grad at jeg var forbi FG mange gange i løbet af de 3 uger.. Men så var han lige stille i et par dage, og SÅ kom de rigtige veer da jeg var 38+2 og han er født 38+4, så det var jo nok meget godt at det var snydeveer de første 3 uger inden det egentlig gik igang..

Anmeld

6. januar 2012

Mom2012

PiaRW skriver:

ENDELIG BLEV DET MIN TUR

Puust masser af ve-støv! Har desværre ikke nogen råd, men håber for dig der snart sker noget!

Anmeld

6. januar 2012

Carl-Emil's mor

PiaRW skriver:

ENDELIG BLEV DET MIN TUR

Bedste råd : lad være med at fokuser på det så skal du se så føder du pludselig man kan sagtens psykisk snyde kroppen til at lave fake fødsels wannabe symptomer en veninde og jeg skrev hver dag i en uge fordi hun hver dag troede det kunne være den dag hun så sagde ej i nat vil skalVi bare sove for der sker ikke noget pt vupti så fødte hun på lidtOver 4 timer kun men masser af held og lykke herfra kan kun sende ve støv der dækker idag og imorgen fordi efter den 7 vil jeg selv føde så er min fødselsdag slut også må manse gene komme

Anmeld

6. januar 2012

Gaia

Sender en masse vestøv til dig!  Puster puster puster....

Anmeld

6. januar 2012

PiaRW

An&Jo skriver:

så er det ikke nu jeg skal sige at jeg havde snydeveer on off i 3 uger før fødslen egentlig gik igang??

altså snydeveer i sådan en grad at jeg var forbi FG mange gange i løbet af de 3 uger.. Men så var han lige stille i et par dage, og SÅ kom de rigtige veer da jeg var 38+2 og han er født 38+4, så det var jo nok meget godt at det var snydeveer de første 3 uger inden det egentlig gik igang..

Åhh ha da, neeej Hehe. Ej første gang var natten til den 28. december, og så her natten til igår.

-  I dette tilfælfe er det godt der ikke er to fødsler som er ens haha.
Men dejlig uge du fødte i, så når man vel ikke blive helt knust af utålmodighed kunne jeg forestille mig

Anmeld

6. januar 2012

PiaRW

Ann87 skriver:

Puust masser af ve-støv! Har desværre ikke nogen råd, men håber for dig der snart sker noget!

Tuuuusinde tak, det er jeg sørme glad for

Anmeld

6. januar 2012

An&Jo

PiaRW skriver:

Åhh ha da, neeej Hehe. Ej første gang var natten til den 28. december, og så her natten til igår.

-  I dette tilfælfe er det godt der ikke er to fødsler som er ens haha.
Men dejlig uge du fødte i, så når man vel ikke blive helt knust af utålmodighed kunne jeg forestille mig

jo når man har veer on off i 3 uger og samtidig skal forberede eksamen så når man at blive pænt utålmodg..

følte mig godt og grundig snydt mange gange..

men håber ikke du går alt for lang tid over tid..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.