Termin 40+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. januar 2012

-Sigrid-

PiaRW skriver:

Hehe tak skal du have, og i lige måde, du er også tæt på nu 

Jamen kan skam godt forstå du selv vil beholde det, man er jo SÅ utålmodig.  

-Hvor mange gange har du troet der var nú så?

Jep, er beskederne "kommer den lille snart" ogå begyndt at komme ved dig?

Jeg troede jeg var utålmodig da jeg var lille dagene op til fødselsdag og jul - jeg tog fejl, har aldrig været utålmodg før nu 

Øhm... Hver aften i en uge den første uge (smertefulde plukveer og MEGET udflåd) og igår hvor vi skulle ind og se om jeg havde svangerskabsforgiftning fordi jeg havde alle symptomerne (undtagen at hun er stor lille en  .), der fik jeg også af vide af mange at vi nok blev sat igang - men ingen forgiftning og ingen baby til os

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2012

PiaRW

Höör skriver:

Bedste råd : lad være med at fokuser på det så skal du se så føder du pludselig man kan sagtens psykisk snyde kroppen til at lave fake fødsels wannabe symptomer en veninde og jeg skrev hver dag i en uge fordi hun hver dag troede det kunne være den dag hun så sagde ej i nat vil skalVi bare sove for der sker ikke noget pt vupti så fødte hun på lidtOver 4 timer kun men masser af held og lykke herfra kan kun sende ve støv der dækker idag og imorgen fordi efter den 7 vil jeg selv føde så er min fødselsdag slut også må manse gene komme

Det er faktisk sjovt du siger det, for de aftener han har banket på har jeg sagt: "jaja der sker ikke noget inat" og følt at det faktisk ikke behøvede være lige nu...

Uha hvis bare man havde en masse at se til, men det har man bare overhovedet ikke jo..
Tusind tak for vestøv, og held og lykke med den nærtstående fødsel

Anmeld

6. januar 2012

PiaRW

Gaia skriver:

Sender en masse vestøv til dig!  Puster puster puster....

Tuusinde tak, det er sødt af dig

Anmeld

6. januar 2012

Carl-Emil's mor

PiaRW skriver:

Det er faktisk sjovt du siger det, for de aftener han har banket på har jeg sagt: "jaja der sker ikke noget inat" og følt at det faktisk ikke behøvede være lige nu...

Uha hvis bare man havde en masse at se til, men det har man bare overhovedet ikke jo..
Tusind tak for vestøv, og held og lykke med den nærtstående fødsel

Så må du skabe dig en masse at se til er den eneste fra vores MG herinde der ikke er utålmodig jeg har masser af ting at lave konstant heheh har de undersøgt hvor meget hals du har tilbage?? men hov jo sex!!!!! Dyrk masser og masser af sex!! Om få dage kan du ikke dyrke det i en periode så nyyyyyyyyyyyd det nu mens du kan har flere veninder der er sendt hjem efter de troede de var i fødslen med besked om hjem og hyg og jo tak i lige mådeHåber dine snydeture har været med til at gøre din fødsel bliver nem

Anmeld

6. januar 2012

PiaRW

An&Jo skriver:

jo når man har veer on off i 3 uger og samtidig skal forberede eksamen så når man at blive pænt utålmodg..

følte mig godt og grundig snydt mange gange..

men håber ikke du går alt for lang tid over tid..

Ej i situationen kan jeg godt se at det nok ikke er særlig sjovt, det er jo en stor ting man skal gå og forberede sig til..
Tak skal du have, det håber jeg heller ikke

Anmeld

6. januar 2012

PiaRW

-Sigrid- skriver:

Jeg troede jeg var utålmodig da jeg var lille dagene op til fødselsdag og jul - jeg tog fejl, har aldrig været utålmodg før nu 

Øhm... Hver aften i en uge den første uge (smertefulde plukveer og MEGET udflåd) og igår hvor vi skulle ind og se om jeg havde svangerskabsforgiftning fordi jeg havde alle symptomerne (undtagen at hun er stor lille en  .), der fik jeg også af vide af mange at vi nok blev sat igang - men ingen forgiftning og ingen baby til os

Åh ja, de tikker ind og har gjort det i 3 uger nu. Og folk går helt baserk hvis de har ringet og man ikke fik den taget, så tror de man er igang med at føde... haha

Hehe, ja det er vildt som man bliver sat på prøve, jeg PLEJER at have mest tålmodighed af alle, men må sku ærligt indrømme at det har været pist forsvundet de sidste 5 uger

TRÆLS når de snyder, men håber bare de omgange gør min fødsel lettere hvilket jeg tror på

Anmeld

6. januar 2012

PiaRW

-Sigrid- skriver:

Åh ja, de tikker ind og har gjort det i 3 uger nu. Og folk går helt baserk hvis de har ringet og man ikke fik den taget, så tror de man er igang med at føde... haha

Hehe, ja det er vildt som man bliver sat på prøve, jeg PLEJER at have mest tålmodighed af alle, men må sku ærligt indrømme at det har været pist forsvundet de sidste 5 uger

TRÆLS når de snyder, men håber bare de omgange gør min fødsel lettere hvilket jeg tror på

Anmeld

6. januar 2012

M (:

Sender ve-støv:  *Puuuuuust*

Anmeld

6. januar 2012

PiaRW

Höör skriver:

Så må du skabe dig en masse at se til er den eneste fra vores MG herinde der ikke er utålmodig jeg har masser af ting at lave konstant heheh har de undersøgt hvor meget hals du har tilbage?? men hov jo sex!!!!! Dyrk masser og masser af sex!! Om få dage kan du ikke dyrke det i en periode så nyyyyyyyyyyyd det nu mens du kan har flere veninder der er sendt hjem efter de troede de var i fødslen med besked om hjem og hyg og jo tak i lige mådeHåber dine snydeture har været med til at gøre din fødsel bliver nem

HEhe, det er sku svært, for vil man besøge nogle, så spørger de hele tiden ind til og omkring om der sker noget, så alligevel bliver man mindet på det når man "burde" have lidt fødsels-fri i hovedet. 

Ja, sex skulle være så godt, men det er svært når kæresten ikke vil fordi han føler han banker den lille i hovedet. Sådan har det været de sidste 5 mdr desværre.. Men alligevel kan jeg godt forstå ham, jeg ville heller ikke hvis det var mig det havde udstyret..

Anmeld

6. januar 2012

Miss Church

Sender dig lige en gang ve-støv Håber snart han vil ud til jer

Held og lykke 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.