Vis mig dit børneværelse.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. marts 2009

malou

Milla-Victoria's mor skriver:

Nøøøj, den knage med navn, er det en hjemmelavet?? eller har i købt den??

Jeg hugger højst sandsynligt også ideen med hylden til bamser oppe for oven Hvor har i anskaffet så lang en hylde henne?? (Ja det er ikke så tit jeg køber den slags &nbsp

Rigtigt flot værelse

Knus

Knagerækken er købt hos www.smaavildt.dk Der var super fin betjening og den kom i løbet af MEGET kort tid. Den var dog lidt dyr...tror jeg gav næsten 600 eller var det 700.- kan ik huske det mere. Men man betaler pr. bogstav.

Hylderne er købt i Ikea plus hyldeknægtene ligeså... det er 2 hylder der er sat op imod hinanden. Grunden til ideen var fordi vores hund Dollar har en KÆMPE svaghed for bamser... så de ville blive ødelagt hvis de ikke kom derop og stå

Øhm... kan ikke huske om der var mere du spurgte om... smiler... anyway..knus malou

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2009

Mormilla

malou skriver:

De er bare fra Ikea til en 50 ér mener jeg.. de var billige ihvertfald

knus malou

Ja har fundet dem, de er bare billige Men jeg har bare langt der til Men tror nu at jeg vil køre der ned en dag´. Kan se at de har mange billige ting

Anmeld

6. marts 2009

malou

Sanne skriver:

kæresten er helt vild med peter plys... så vi må i bilka og se om de stadig har dem når vi får ny bolig...

Vi har det her rullegardin (Mørklægning) med Peter Plys Tro kun jeg gav ca 275 kr for det... (men er købt i Malmø)
Og på puslepladsen i vores baderum har jeg købt de her stickers jeg har klæbet op så han har noget at kigge på....

ELSKER Peter Plys. Eller Nalle Puh som han hedder på Svenska... haha
knus malou

Anmeld

6. marts 2009

malou

Mormilla skriver:

Ja har fundet dem, de er bare billige Men jeg har bare langt der til Men tror nu at jeg vil køre der ned en dag´. Kan se at de har mange billige ting

kan man egentlig ikke købe postordre hos Ikea... så var du fri for at køre så langt....

Anmeld

6. marts 2009

Mormilla

malou skriver:

kan man egentlig ikke købe postordre hos Ikea... så var du fri for at køre så langt....

Jov men ikke de lamper, skriver de

Anmeld

6. marts 2009

malou

Mormilla skriver:

Jov men ikke de lamper, skriver de

Ej hvor plat!!!! hmmmm skal jeg hoppe over og købe dem og sende til dig.. de vejer jo ingenting.....

Anmeld

6. marts 2009

trunte89

Her er Saras værelse.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

6. marts 2009

Mormilla

malou skriver:

Ej hvor plat!!!! hmmmm skal jeg hoppe over og købe dem og sende til dig.. de vejer jo ingenting.....

Kan jeg ikke lige finde ud af det og vende tilbage til dig???

Anmeld

6. marts 2009

malou

Mormilla skriver:

Kan jeg ikke lige finde ud af det og vende tilbage til dig???

selvfølgelig....

Anmeld

6. marts 2009

LotteN

Chritinap skriver:

Der kom det..

må vi ikke nok få afvide hvor det tæppe er købt henne?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.