Vis mig dit børneværelse.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. marts 2009

LotteN

Sanne skriver:

Hvor har i købt det rullegardin henne?

De er skam bare ude fra Bilka

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2009

SaNiNa

LotteN skriver:

De er skam bare ude fra Bilka

kæresten er helt vild med peter plys... så vi må i bilka og se om de stadig har dem når vi får ny bolig...

Anmeld

6. marts 2009

LotteN

Sanne skriver:

kæresten er helt vild med peter plys... så vi må i bilka og se om de stadig har dem når vi får ny bolig...

Han er også bare en sød figur
Jeg er sikker på de har dem. min veninde har lige været ude og købe noget for under en månede siden - tror det er fast sortiment

Fik i det hus i var ude og se på eller hvad?

Anmeld

6. marts 2009

SaNiNa

LotteN skriver:

Han er også bare en sød figur
Jeg er sikker på de har dem. min veninde har lige været ude og købe noget for under en månede siden - tror det er fast sortiment

Fik i det hus i var ude og se på eller hvad?

Ja cvi har ikke hørt noget endu... han ville ringe i går sagde han men han ringede ikke så vi giver han lige i dag osse... men vi skal kigge på et andet i weekenden osse... det ligge bare ikke lige så dejlig men vi bliver jo nød til at finde noget

Anmeld

6. marts 2009

LotteN

Sanne skriver:

Ja cvi har ikke hørt noget endu... han ville ringe i går sagde han men han ringede ikke så vi giver han lige i dag osse... men vi skal kigge på et andet i weekenden osse... det ligge bare ikke lige så dejlig men vi bliver jo nød til at finde noget

nå okay... vi krydser fingre for han ringer og det er jeres
I kan ikke være i lejligheden når bebsen kommer eller?

Anmeld

6. marts 2009

SaNiNa

LotteN skriver:

nå okay... vi krydser fingre for han ringer og det er jeres
I kan ikke være i lejligheden når bebsen kommer eller?

Tak... jo til at starte med kan vi godt vi kan bare ikke have en barnevogn her og vores overbo kan rigtig god lide at spille højt musik...

Ville jo være dejlig at vi kunne sætte barnevognen ud i en have og at vi ikke skulle slæbe den op af trapperne hvergang...

Hvor er det et smukt billede

Anmeld

6. marts 2009

LotteN

Sanne skriver:

Tak... jo til at starte med kan vi godt vi kan bare ikke have en barnevogn her og vores overbo kan rigtig god lide at spille højt musik...

Ville jo være dejlig at vi kunne sætte barnevognen ud i en have og at vi ikke skulle slæbe den op af trapperne hvergang...

Hvor er det et smukt billede

nej okay, så er det trals. de har jo godt af og stå udenfor...
vi håber

Anmeld

6. marts 2009

jannie

hej...
på signmyroom.dk har de en masse kæmpe store klistermærker lige til at sætte på væggen - både til piger og drenge. har selv lige fået lavet det skønneste værelse til junior med ligthning McQueen.

siden er bestemt et besøg værd. der er osse et afsnit hvor man kan se hvad andre har lavet med mærkerne.

Anmeld

6. marts 2009

malou

Mormilla skriver:

Sikke et flot værelse. Hvor har du købt de stjerne lamper??? De er super flotte!!!

De er bare fra Ikea til en 50 ér mener jeg.. de var billige ihvertfald

knus malou

Anmeld

6. marts 2009

malou

Mie A skriver:

Svarer lige på Malous vejne. De er fra Ikea og er dejlige billige. De giver et rigtigt hyggeligt lys.

Mie - som også synes at de er fede

Hov så lige du havde svaret... smiler... ja de var nemlig DEJLIG billige.... skønt og hurra for Ikea!!

knus malou

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.