Blogs - en samlet liste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. januar 2012

morpåthurø

FrkT skriver:

Cool, det gør jeg med det samme så! 

Ja  undskyld jeg skriver. Har du meldt dig som fast læser på min blog? Jeg kan nemlig ikke se det.. jeg er bare nysgerrig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2012

Mira0911

FrkT skriver:

Det lyder underligt..... enten er der en fejl eller også gør du et eller andet forkert.... 

Jeg gør nøjagtigt som du skriver.. 

Anmeld

7. januar 2012

FrkT

LOUISEHOBRO skriver:

Ja  undskyld jeg skriver. Har du meldt dig som fast læser på min blog? Jeg kan nemlig ikke se det.. jeg er bare nysgerrig

Nu har jeg... var lige ved at skrive et indlæg i min egen blog 

Men jeg linker til din blog, via det hvor jeg har sat ind, sådan at de 5 nyeste indlæg i de blogs jeg følger vises der lidt af ude i venstre side... så er et indlæg på din blog et af de nyeste, så vises det på min side 

Anmeld

7. januar 2012

FrkT

Mira0911 skriver:

Jeg gør nøjagtigt som du skriver.. 

Det kan jeg ikke forstå, for der er da ingen problemer med det hos mig.... er du sikker på den ikke ændre det? Måske du bare vælger nogle skrifttyper som ligner hinanden meget?

Anmeld

7. januar 2012

Mira0911

FrkT skriver:

Det kan jeg ikke forstå, for der er da ingen problemer med det hos mig.... er du sikker på den ikke ændre det? Måske du bare vælger nogle skrifttyper som ligner hinanden meget?

Når jeg ændre teksten, så ændre den alt teksten undtaget det i blog indlæggene... Og den står på side tekst... 

Anmeld

7. januar 2012

FrkT

Mira0911 skriver:

Når jeg ændre teksten, så ændre den alt teksten undtaget det i blog indlæggene... Og den står på side tekst... 

Så prøv en af de andre, måske det er anderledes hos dig, fordi du har en anden skabelon... prøv en af de andre faner end lige Sidetekst.... kan være det så!

Anmeld

7. januar 2012

Mira0911

FrkT skriver:

Så prøv en af de andre, måske det er anderledes hos dig, fordi du har en anden skabelon... prøv en af de andre faner end lige Sidetekst.... kan være det så!

Fandt ud af hvorfor... 

Det var fordi den stod på en anden skrift en standard skrift når jeg skriver bloggene... Så da jeg satte den på standard skrift - så wupti så kom det... 

Anmeld

7. januar 2012

FrkT

Mira0911 skriver:

Fandt ud af hvorfor... 

Det var fordi den stod på en anden skrift en standard skrift når jeg skriver bloggene... Så da jeg satte den på standard skrift - så wupti så kom det... 

Cool 

Anmeld

7. januar 2012

kirsti

Der kommer lige en rettelse. Jeg fortsætter med at bruge min alm blog www.bykirsti.blogspot.com så i må endelig melde jer som faste læsere hvis i har lyst

Anmeld

7. januar 2012

kirsti

så har jeg meldt mig som fast læser hos jer alle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.