Blogs - en samlet liste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. januar 2012

FrkT

Diana... skriver:

He he hvor er du sød! Jeg sidder lige og leger med det nu så må vi se hvad der kommer ud af det og om der er noget for mig  Men jeg elsker jo og skrive så mon ikke 

Skriv linket så snart du er klar 

Jeg er sikker på du sagtens kan finde noget at skrive..... mit er jo heller ikke noget bestemt, det er bare lige hvad jeg får lyst til at skrive om..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2012

FrkT

CS skriver:

www.christinasogaard.blogspot.com det er der jeg blogger - kig forbi der er ikke kedeligt

Wow, fed baggrund!

Jeg har meldt mig til det der email-noget, men kan man ikke blive fast læser der også eller via bloglovin' måske?

Anmeld

8. januar 2012

CS

FrkT skriver:

Wow, fed baggrund!

Jeg har meldt mig til det der email-noget, men kan man ikke blive fast læser der også eller via bloglovin' måske?

Tak og tak fordi du gjorde mig opmærksom - jeg er kommet til at lave den linje øverst på siden, der hvor du kan tilmelde dig som fast læser, gennemsigtig!! - så derfor var den ikke til at se. Meeeen den skulle virke nu - Så igen tak  og velkommen til

Anmeld

8. januar 2012

Diana...

FrkT skriver:

Skriv linket så snart du er klar 

Jeg er sikker på du sagtens kan finde noget at skrive..... mit er jo heller ikke noget bestemt, det er bare lige hvad jeg får lyst til at skrive om..

tror den er der nu 

Anmeld

8. januar 2012

Polarpigen

Jeg har tilmeldt mig som fast læser

Anmeld

8. januar 2012

FrkT

CS skriver:

Tak og tak fordi du gjorde mig opmærksom - jeg er kommet til at lave den linje øverst på siden, der hvor du kan tilmelde dig som fast læser, gennemsigtig!! - så derfor var den ikke til at se. Meeeen den skulle virke nu - Så igen tak  og velkommen til

Hehe, det kan jo ske....

Nu fandt jeg det i hvert fald, og så er jeg fast læser.... synes det er lettest at holde styr på sådan... og så bloglovin' også 

Anmeld

8. januar 2012

FrkT

Diana... skriver:

tror den er der nu 

Hvad er adressen?

Anmeld

8. januar 2012

Mira0911

mariamiss6 skriver:

Jeg bruger wordpress.com jeg synes det er okay nemt, i hvert fald det helt basale, som at oprette den, og nogle af de forskellige features.... 

Jeg vil gern ehjælpe dig igang hvis det er, men jeg ønsker ikke ligesom at holde den kørende for dig hehe... 

Min egen blog, som er ret meget kreativt, og lidt om børnene og hvad der sker her hjemme generelt. Men ikke noget særligt følelsesladet eller seriøst eller sorgfyldt... BAre almindelig kreativ blog, med lidt hjemmestads ind over

http://mariamiss6.wordpress.com/

Jeg har fået en til hjælpe osv... 

Anmeld

8. januar 2012

CS

FrkT skriver:

Hehe, det kan jo ske....

Nu fandt jeg det i hvert fald, og så er jeg fast læser.... synes det er lettest at holde styr på sådan... og så bloglovin' også 

og fiiin blog du har  ja det er rigtigt det gør det hele meget nemmere

Anmeld

8. januar 2012

FrkT

CS skriver:

og fiiin blog du har  ja det er rigtigt det gør det hele meget nemmere

Ihhh mange tak 

Hvor længe har du haft din blog?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.