Blogs - en samlet liste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. januar 2012

Mira0911

LOUISEHOBRO skriver:

Så er jeg blevet fast læser på din blog- nu hvor vi også er i september gruppen sammen

Vil selvfølgelig også være fast læser hos dig... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2012

morpåthurø

Mira0911 skriver:

Vil selvfølgelig også være fast læser hos dig... 

Det lyder hyggeligt. Prøver at opdatere ofte

Anmeld

7. januar 2012

FrkT

Mira0911 skriver:

Hvaaa, hvordan får du skriften i blog indlægene til at være Comic Sans? 

Altså det er ikke Comic Sans jeg har på min, men det er sådan her du vælger hvilken skrifttype du vil have selve indlæggene skal være skrevet med, dog kan du ikke vælge Comic Sans, da det ikke er en af de skrifttyper de har at vælge imellem - der er dog så mange andre meget federe, så bare kig dem igennem og vælg:

1. Gå ind på din blog
  2. Klik på Design oppe i højre hjørne
  3. Under der hvor der står "Live på Blog" skal du klikke på Tilpas
  4. Ude i venstre side vælger du Avanceret
  5. Så skulle Sidetekst gerne selv være markeret, og så vælger du bare en skrifttype, og hvis du trykker på en af dem, kan du se at den laver det om i indlæggene på din side, så du kan få at se hvordan det vil se ud med den pågældende skrifttype...
  6. Når du er færdig med at vælge, så trykker du oppe i højre hjørne på Anvend på blog, og så har du gemt det 

Anmeld

7. januar 2012

Mira0911

Det lyder hyggeligt. Prøver at opdatere ofte

Super... 

Anmeld

7. januar 2012

FrkT

LOUISEHOBRO skriver:

jeg har lige lavet det så man kan tilmelde sig i højre side på min blog!

Cool, det gør jeg med det samme så! 

Anmeld

7. januar 2012

Mira0911

FrkT skriver:

Altså det er ikke Comic Sans jeg har på min, men det er sådan her du vælger hvilken skrifttype du vil have selve indlæggene skal være skrevet med, dog kan du ikke vælge Comic Sans, da det ikke er en af de skrifttyper de har at vælge imellem - der er dog så mange andre meget federe, så bare kig dem igennem og vælg:

1. Gå ind på din blog
  2. Klik på Design oppe i højre hjørne
  3. Under der hvor der står "Live på Blog" skal du klikke på Tilpas
  4. Ude i venstre side vælger du Avanceret
  5. Så skulle Sidetekst gerne selv være markeret, og så vælger du bare en skrifttype, og hvis du trykker på en af dem, kan du se at den laver det om i indlæggene på din side, så du kan få at se hvordan det vil se ud med den pågældende skrifttype...
  6. Når du er færdig med at vælge, så trykker du oppe i højre hjørne på Anvend på blog, og så har du gemt det 

Der sker ikke en dyt... Er det sidetekst jeg skal ændre?

Anmeld

7. januar 2012

FrkT

Mira0911 skriver:

Der sker ikke en dyt... Er det sidetekst jeg skal ændre?

Ja, det er Sidetekst du skal ændre, da det er sideteksten som er dine indlæg.... ikke overskrifter osv., men selve dine indlæg..

Anmeld

7. januar 2012

Mira0911

FrkT skriver:

Ja, det er Sidetekst du skal ændre, da det er sideteksten som er dine indlæg.... ikke overskrifter osv., men selve dine indlæg..

Der sker nada når jeg gør det... 

Anmeld

7. januar 2012

FrkT

Mira0911 skriver:

Der sker nada når jeg gør det... 

Det lyder underligt..... enten er der en fejl eller også gør du et eller andet forkert.... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.