Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
CS skriver: www.christinasogaard.blogspot.com det er der jeg blogger - kig forbi der er ikke kedeligt
www.christinasogaard.blogspot.com det er der jeg blogger - kig forbi der er ikke kedeligt
Har fulgt din blog i et stykke tid - det er ret sjov læsning
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Heza2410 skriver: www.azadmylife.blogspot.com. Er dog helt ny.. Fik lavet for et par dage siden, .. Nybegynder her på Blogger .. Fik set mange af jeres blog synes da de er gode og flotte
www.azadmylife.blogspot.com. Er dog helt ny.. Fik lavet for et par dage siden, .. Nybegynder her på Blogger .. Fik set mange af jeres blog synes da de er gode og flotte
Jeg har tilmeldt mig hos dig.. ser ud til opsætningen er på tysk, vil du skrive både på dansk og tysk eller hvordan?
FrkT skriver:<br /><br /><p> Jeg har tilmeldt mig hos dig.. ser ud til opsætningen er på tysk, vil du skrive både på dansk og tysk eller hvordan?</p>
Heza2410 skriver: Er den det ? Hmm når jeg er på den på dansk ? :/ .. Jeg bor i Tyskland måske derfor .. Netværket? Hehe eller hvordan .. Har ikk styr på det
Er den det ? Hmm når jeg er på den på dansk ? :/ .. Jeg bor i Tyskland måske derfor .. Netværket? Hehe eller hvordan .. Har ikk styr på det
Ja alt andet end selve dine indlæg er på tysk.... også der hvor man tilmelder sig fx.... så man er nødt til at vide præcis hvordan blogger fungerer eller være rigtig god til tysk, for at kunne bevæge sig rundt der...
Nu har jeg fået tilmeldt mig jeres alle sammens blogs
FrkT skriver:<br /><br /><p> Ja alt andet end selve dine indlæg er på tysk.... også der hvor man tilmelder sig fx.... så man er nødt til at vide præcis hvordan blogger fungerer eller være rigtig god til tysk, for at kunne bevæge sig rundt der...</p>
Heza2410 skriver: Hvordan kan man får det ændret til dansk .. Ved du det ?
Hvordan kan man får det ændret til dansk .. Ved du det ?
Nej det har jeg ikke lige styr på, prøv at google "sprog blogspot", "sprog blogger" eller sådan noget....
Jeg har lige et spørgsmål Tænker lidt på at lave en blog, som er privat og kun kan ses af dem jeg lyster. Men kan man gøre bloggen helt anonym inde på blogspot, så min blog ikke kan findes, medmindre man kender min blog adresse i forvejen?
TbCp skriver: Jeg har også en blog http://tuttimutti.blogspot.com/
Jeg har også en blog
http://tuttimutti.blogspot.com/
Så er jeg også blevet fast læser.
www.harnfeldt.blogspot.com du meget gerne må blive fast læser på.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128