Piger, hjælp mig med at vælge :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. januar 2012

Steph_Laurits

sandorff skriver:

jeg har stemt 2.
har set du skrev du var fyldig på bagen, det er jeg også, og derfor havde jeg valgt jakke nummer 2. bæltet på den første jakke sidder ikke, som en anden skriver, under brystet. det sidder midt på hendes talje (hun er bare så slank og lang-taljet så det ser sådan ud). derimod på jakke nummer to er "bæltet" bredt - det vil give talje vil jeg mene.
jakke nummer 3 vil være et rigtigt dårligt valg. den tror jeg på ingen måde giver dig nogen form andet end kugle-rund...

Nej faktisk ikke så meget på bagen, mere bare at jeg går "ud" i siderne fra taljen (som ikke rigtig eksisterer på mig)

Men har valgt at bestille dem alle hjem og så prøve dem herhjemme og tage billeder - og så kommer der nok lige en afstemning igen

Men tak for svarene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2012

Steph_Laurits

Qoco skriver:

det ligner små tråde men det er det filt/indmad som stikker ud, den gjorde den allerede efter en uges tid.

Ja okay, kan jeg godt se

Er det MEGET, som i voldsomt eller?
Men ja ser ikke skide godt ud når det gør sådan..... Øv øv øv, med ØV på!

Anmeld

5. januar 2012

Laura.

Billede 1..

Anmeld

6. januar 2012

lio

StephanieJ skriver:

Ja okay, kan jeg godt se

Er det MEGET, som i voldsomt eller?
Men ja ser ikke skide godt ud når det gør sådan..... Øv øv øv, med ØV på!

Jeg synes det er meget især fordi andre også lægger mærke til det, det er værst der hvor den folder, altså under armene og sådan men jeg ville ikke købe den igen hvis jeg stod med det valg.

Anmeld

6. januar 2012

Pige2009

StephanieJ skriver:

Jeg er vidst bare mig  Hehehe

Har du besluttet dig?

Anmeld

7. januar 2012

Steph_Laurits

Qoco skriver:

Jeg synes det er meget især fordi andre også lægger mærke til det, det er værst der hvor den folder, altså under armene og sådan men jeg ville ikke købe den igen hvis jeg stod med det valg.

Kan sagtens følge dig!

Træls det er sådan!!

Anmeld

7. januar 2012

Steph_Laurits

Baagøe skriver:

Har du besluttet dig?

Nej.

Har bestilt dem alle hjem så jeg kan prøve dem og så se. Så smider nok en afstemning ind når de er kommet (hvis jeg kan passe dem)

Anmeld

7. januar 2012

SS82

Har stemt 3 den synes jegvklart er smartest

Anmeld

7. januar 2012

MissTas

StephanieJ skriver:

Jeg skal have en ny jakke, da den jakke jeg har nu for 4. gang skal sendes retur fordi den går i stykker - så NU gider jeg ikke mere og får mine penge retur!

Så hvilken en af disse 3 syntes I?

klart nummer 3.

Anmeld

7. januar 2012

Pige2009

StephanieJ skriver:

Nej.

Har bestilt dem alle hjem så jeg kan prøve dem og så se. Så smider nok en afstemning ind når de er kommet (hvis jeg kan passe dem)

Nice

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.