Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg skal have en ny jakke, da den jakke jeg har nu for 4. gang skal sendes retur fordi den går i stykker - så NU gider jeg ikke mere og får mine penge retur!Så hvilken en af disse 3 syntes I?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Har stemt 1!!
StephanieJ skriver: Jeg skal have en ny jakke, da den jakke jeg har nu for 4. gang skal sendes retur fordi den går i stykker - så NU gider jeg ikke mere og får mine penge retur!Så hvilken en af disse 3 syntes I?
Klart den første
helt klart den første den er super flot og giver en talje
synes du skal vælge nr 2 fordi den er uden pels
B&J skriver: helt klart den første den er super flot og giver en talje
Meeeeen ved ikke om det er godt til mig? Syntes jeg er "ret bred" netop fra taljen og ned
bette skriver: synes du skal vælge nr 2 fordi den er uden pels
Pelsen kan tages af dem begge - kun derfor de også er med i afstemningen, vil nemlig have det skal kunne tages af
StephanieJ skriver: Meeeeen ved ikke om det er godt til mig? Syntes jeg er "ret bred" netop fra taljen og ned
jamen bæltet sidder jo lige under brystet eller lidt under og det er jo der man skal kunne se man er tynd så man ser mere slank ud de andre steder...
kan du ikke prøve dem på??
B&J skriver: jamen bæltet sidder jo lige under brystet eller lidt under og det er jo der man skal kunne se man er tynd så man ser mere slank ud de andre steder... kan du ikke prøve dem på??
Ved bare ikke om jeg kommer til at "gå for meget ud" under bæltet, hvis du forstår?
Det er fra nettet, så de skal sendes!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128