Piger, hjælp mig med at vælge :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. januar 2012

Steph_Laurits

bette skriver:

ahh okay

men ville nu stadig vælge nr 2

Har nu bestilt dem ALLE ( &nbsp så jeg kan prøve dem og så kommer der en ny afstemning hvor jeg har dem på (hvis jeg ikke er for tyk til dem)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2012

B&J

StephanieJ skriver:

Bum bum, kunne også give 29 kr. mere og så købe dem på faktura (prøv dem før du betaler), for så kunne jeg da få dem alle hjem og SÅ ligge billeder ind til afstemning

ej jaaaa det gør du for di skal bare side perfekt

Anmeld

5. januar 2012

bette

StephanieJ skriver:

Har nu bestilt dem ALLE ( &nbsp så jeg kan prøve dem og så kommer der en ny afstemning hvor jeg har dem på (hvis jeg ikke er for tyk til dem)

hahah ja okay.... :) 

nok også nemmere at bedømme på  

Anmeld

5. januar 2012

Steph_Laurits

B&J skriver:

ej jaaaa det gør du for di skal bare side perfekt

Præcis!!

Spændende om jeg er for tyk til dem

Anmeld

5. januar 2012

Steph_Laurits

bette skriver:

hahah ja okay....  

nok også nemmere at bedømme på  

Hahaha - var lige en (vanvittig) idé jeg fik

Anmeld

5. januar 2012

B&J

StephanieJ skriver:

Præcis!!

Spændende om jeg er for tyk til dem

jeg håber ikke du er

Anmeld

5. januar 2012

lio

Jeg har den i midten, billed to, og KØB DEN IKKE, efter få dages brug (og bruger ikke meget, da det er til og fra job) stikker indmaden ud gennem stoffet, hvis du ikke ved hvad jeg mener vil jeg gerne sende billed af det for det får den til at se gammel og slidt ud og alle går og piller i det.

Anmeld

5. januar 2012

Steph_Laurits

Qoco skriver:

Jeg har den i midten, billed to, og KØB DEN IKKE, efter få dages brug (og bruger ikke meget, da det er til og fra job) stikker indmaden ud gennem stoffet, hvis du ikke ved hvad jeg mener vil jeg gerne sende billed af det for det får den til at se gammel og slidt ud og alle går og piller i det.

Ej hvor råddent!!

Den er jo ikke "helt billig"!

Men okay, min jakke som jeg også sender retur nu for 4. gang kostede 999 kr. (ikke noget man kan kalde kvalitet alligevel!!!!!)

Ved godt hvad du mener, men vil gerne se billed af hvor "slemt" det er (hvis jeg må)

Og tak for kommentar/input

Anmeld

5. januar 2012

sandorff

StephanieJ skriver:

Jeg skal have en ny jakke, da den jakke jeg har nu for 4. gang skal sendes retur fordi den går i stykker - så NU gider jeg ikke mere og får mine penge retur!

Så hvilken en af disse 3 syntes I?

jeg har stemt 2.
har set du skrev du var fyldig på bagen, det er jeg også, og derfor havde jeg valgt jakke nummer 2. bæltet på den første jakke sidder ikke, som en anden skriver, under brystet. det sidder midt på hendes talje (hun er bare så slank og lang-taljet så det ser sådan ud). derimod på jakke nummer to er "bæltet" bredt - det vil give talje vil jeg mene.
jakke nummer 3 vil være et rigtigt dårligt valg. den tror jeg på ingen måde giver dig nogen form andet end kugle-rund...

Anmeld

5. januar 2012

lio

StephanieJ skriver:

Ej hvor råddent!!

Den er jo ikke "helt billig"!

Men okay, min jakke som jeg også sender retur nu for 4. gang kostede 999 kr. (ikke noget man kan kalde kvalitet alligevel!!!!!)

Ved godt hvad du mener, men vil gerne se billed af hvor "slemt" det er (hvis jeg må)

Og tak for kommentar/input

det ligner små tråde men det er det filt/indmad som stikker ud, den gjorde den allerede efter en uges tid.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.