Hvilken hårfarve skal jeg satse på? Billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. januar 2012

MaybeBaby

Kofoed. skriver:

Mørkt, hvis du vil se ældre ud og 4, hvis du bare vil se skude godt ud og gøre alle andre jaloux.

Haha, Betinna! Ja, så er det jo et nemt valg (Taaark )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2012

Frk-Lotusblomst

MaybeBaby skriver:

Du har ret i det med det røde hår - det ér nu tricky at vedligeholde. Især nu hvor man jo ikke længere bor i nærheden af salonen. Jep, holder stadig fast i min gamle salon, selvom jeg nu er flyttet 200 km væk

Ja det er enmlig rigtig træls at holde ..
Holy moly. er du seriøs??.
Men ja, har man været tilfreds med salonen hvorfor så skifte .

Anmeld

5. januar 2012

MaybeBaby

M (: skriver:

Kan klart bedst lide nr. 2+3 - det er virkelige flot..

Nååå, tak skal du have

Anmeld

5. januar 2012

*Sofie*

Farven på billede 4 er super flot til dig

Anmeld

5. januar 2012

sandorff

MaybeBaby skriver:

Ja, skal igennem den helt store tur her slut-januar, og har som tidligere frisørelev haft et UTAL af farver, men I kunne måske hjælpe med at bestemme? Og I skal ikke tænke frisure-mæssigt - kun på farven

På forhånd tak

/Mette

1: Rødt

2+3: Mørkt

4: Mahogni (som jeg har nu - overvejer at få en masse gyldne reflekser i. Har jeg aldrig prøvet før

5: Lyst

er helt vild med dig på billede nr. 4 (det med bebs). det klæder dig ufatteligt godt.
det der i den modsatte ende IKKE klæder dig var det blonde... sorry, men det syntes jeg altså

Anmeld

5. januar 2012

Blirnokaldrigfru

MaybeBaby skriver:

Ja, skal igennem den helt store tur her slut-januar, og har som tidligere frisørelev haft et UTAL af farver, men I kunne måske hjælpe med at bestemme? Og I skal ikke tænke frisure-mæssigt - kun på farven

På forhånd tak

/Mette

4: Mahogni (som jeg har nu - overvejer at få en masse gyldne reflekser i. Har jeg aldrig prøvet før

Jeg kan bedst lide det mørke til dig - det fremhæver dine øjne

Anmeld

5. januar 2012

Camulla

MaybeBaby skriver:

På forhånd tak

/Mette

Jeg synes det er pænest på billede 4  

Anmeld

5. januar 2012

HeidiØ

MaybeBaby skriver:

På forhånd tak

/Mette

Mørkt!! Er du vimmer mand, det er sku flot til dig!!

Anmeld

5. januar 2012

TrineMine86

hej Mette

er super vild med din nuværende mahogni, meeen det mørke synes jeg faktisk klæder dig endnu mere

sååå mørkt er min mening

håber i alle 3 har det godt

knus Trine

Anmeld

5. januar 2012

MLT

Noget mørk chokoladebrun kunne være pænt tror jeg, eller kastanjabrun! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.