Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mahogni Det ser bare så godt ud til dig!!
PiaRW skriver: Jeg syntes rødt
Jeg syntes rødt
Noteret
K&S skriver: Mørkt eller mahogni :-)
Mørkt eller mahogni :-)
Haha, jeg burde have lavet en afstemning, sådan som der bliver svaret i alle retninger Men tak for svar
Jeg synes Mahogni er rigtig flot til dig..
Frk-Lotusblomst skriver: Synes du er rålækker på de to med mørkt hår og gså med maghoni. Men synes den mørke lige er det bedre..Den røde er nu ellers også pæn, men jeg elsker også rødt hår. Og ville ønsket mit eget hår kan bære farven mere end 2 uger. Og udfra egne erfaringer osv siger jeg endnu en gang mørkt. Måske få lavet nogen råde "trekanter" eller stiber i for at bryde lidt.. (Ved nærmere eftertanke, nej det ville nok ikke klæde dig bedre end bare mørkt. )Nu blev det lidt rodet med alle mine små indskyldeser. haha.
Synes du er rålækker på de to med mørkt hår og gså med maghoni. Men synes den mørke lige er det bedre..Den røde er nu ellers også pæn, men jeg elsker også rødt hår. Og ville ønsket mit eget hår kan bære farven mere end 2 uger. Og udfra egne erfaringer osv siger jeg endnu en gang mørkt. Måske få lavet nogen råde "trekanter" eller stiber i for at bryde lidt.. (Ved nærmere eftertanke, nej det ville nok ikke klæde dig bedre end bare mørkt. )Nu blev det lidt rodet med alle mine små indskyldeser. haha.
Du har ret i det med det røde hår - det ér nu tricky at vedligeholde. Især nu hvor man jo ikke længere bor i nærheden af salonen. Jep, holder stadig fast i min gamle salon, selvom jeg nu er flyttet 200 km væk
Mørkt . Det er superflot til dig.
Sesse89 skriver: Rødt
Rødt
Endnu et hak til det røde - TJEK!
Kongmulle skriver: Absolut mørkt super flot til dig
Absolut mørkt super flot til dig
Sikke mange på mørkt Mange tak for de søde ord!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128