Hvilken hårfarve skal jeg satse på? Billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.760 visninger
31 svar
0 synes godt om
4. januar 2012

MaybeBaby

Ja, skal igennem den helt store tur her slut-januar, og har som tidligere frisørelev haft et UTAL af farver, men I kunne måske hjælpe med at bestemme? Og I skal ikke tænke frisure-mæssigt - kun på farven

På forhånd tak

/Mette

1: Rødt

2+3: Mørkt

4: Mahogni (som jeg har nu - overvejer at få en masse gyldne reflekser i. Har jeg aldrig prøvet før

5: Lyst

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2012

Frk-Lotusblomst

Hmm mørkt..
Eller maghoni..

Jeg synes det lyse for dig til at se "gammel/ældre" ud.. Er helt vild med det mørke til dig.

Anmeld

4. januar 2012

MaybeBaby

Frk-Lotusblomst skriver:

Hmm mørkt..
Eller maghoni..

Jeg synes det lyse for dig til at se "gammel/ældre" ud.. Er helt vild med det mørke til dig.

Jeg er også selv mest til det mørke - selvom jeg faktisk er 3 år yngre på billedet med det lyse hår i forhold til det mørke Men rart at få andres øjne på det, tak

Anmeld

4. januar 2012

PiaRW

Jeg syntes rødt

Anmeld

4. januar 2012

K&S

MaybeBaby skriver:

Ja, skal igennem den helt store tur her slut-januar, og har som tidligere frisørelev haft et UTAL af farver, men I kunne måske hjælpe med at bestemme? Og I skal ikke tænke frisure-mæssigt - kun på farven

På forhånd tak

/Mette

4: Mahogni (som jeg har nu - overvejer at få en masse gyldne reflekser i. Har jeg aldrig prøvet før

Mørkt eller mahogni :-) 

Anmeld

4. januar 2012

Frk-Lotusblomst

MaybeBaby skriver:

Jeg er også selv mest til det mørke - selvom jeg faktisk er 3 år yngre på billedet med det lyse hår i forhold til det mørke Men rart at få andres øjne på det, tak

Synes du er rålækker på de to med mørkt hår og gså med maghoni. Men synes den mørke lige er det bedre..
Den røde er nu ellers også pæn, men jeg elsker også rødt hår. Og ville ønsket mit eget hår kan bære farven mere end 2 uger.
Og udfra egne erfaringer osv siger jeg endnu en gang mørkt. Måske få lavet nogen råde "trekanter" eller stiber i for at bryde lidt.. (Ved nærmere eftertanke, nej det ville nok ikke klæde dig bedre end bare mørkt. )

Nu blev det lidt rodet med alle mine små indskyldeser. haha.

Anmeld

4. januar 2012

Sesse89

Rødt

Anmeld

4. januar 2012

Kongmulle

MaybeBaby skriver:

På forhånd tak

/Mette

Absolut mørkt super flot til dig

Anmeld

4. januar 2012

Kofoed.

Mørkt, hvis du vil se ældre ud og 4, hvis du bare vil se skude godt ud og gøre alle andre jaloux.

Anmeld

4. januar 2012

M (:

MaybeBaby skriver:

På forhånd tak

/Mette

Kan klart bedst lide nr. 2+3 - det er virkelige flot..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.