Det går godt :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. januar 2012

signe.

TbCp skriver:

Hvilken afdeling lå i på?

uh vi lå på 2 forskellige.. H1 og.. ehmm... vi lå på sådan en afdeling i starten hvor også ældre mennesker lå... kan ikke huske hvad den hed... H1 blev vi flyttet på, da de kunne konstatere at han ikke fejlede noget, og vi bare ventede på at kunne komme til Aalborg...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2012

maryjane

Hvor er det dejligt at læse

Anmeld

5. januar 2012

TbCp

signe. skriver:

uh vi lå på 2 forskellige.. H1 og.. ehmm... vi lå på sådan en afdeling i starten hvor også ældre mennesker lå... kan ikke huske hvad den hed... H1 blev vi flyttet på, da de kunne konstatere at han ikke fejlede noget, og vi bare ventede på at kunne komme til Aalborg...

Håber vi kun får et kort visit på H1

Anmeld

5. januar 2012

TbCp

maryjane skriver:

Hvor er det dejligt at læse

Ja det er så godt

Anmeld

5. januar 2012

Nessie

TbCp skriver:

Ja helt sikkert.
Vi har dog heller ikke indraget hende i så meget. Hun ved bare at lillebror er på sygehuset fordi han er lille.
Vi snakker ikke så meget om ham med mindre hun selv begynder og hun er kun med på sygehuset når hun selv viser interesse.
Vi tænker det er den bedste måde at gøre det på, hun behøver jo ikke vide en masse om hvor syg han har været osv. det kan hendes lille hovede sikkert slet ikke rumme.

Det tror jeg I har helt ret i.
Hun skal nok sige til hvis hun begynder at interessere sig lidt mere for ham, og hvorfor han ligger på sygehuset.

Hun forstår heller ikke alt det med operationer og forskellige tal mor og far er bekymrede over.

stadig for at I ikke kommer til at ligge der i månedsvis

Anmeld

5. januar 2012

sarahb

Ihhh hvor er det bare fantastiske nyheder, det er jeg bare SÅ glad for...
Han er en sej lille dreng!!!

Hvordan går det med Liva og hvordan har hun det midt i alt det her

Anmeld

5. januar 2012

Laulund87

TbCp skriver:

Håber vi kun får et kort visit på H1

Åh H1 er bare en dejlig afdeling med de sødeste sygeplejersker! Det var der vi "boede" i 8 uger

Anmeld

5. januar 2012

TbCp

sarahb skriver:

Ihhh hvor er det bare fantastiske nyheder, det er jeg bare SÅ glad for...
Han er en sej lille dreng!!!

Hvordan går det med Liva og hvordan har hun det midt i alt det her

Liva har det godt vi fik lige at vide i børnehaven i går at de intet kan mærke på hende, så hvad end vi gør er det i hvertfald godt

Anmeld

5. januar 2012

TbCp

Laulund87 skriver:

Åh H1 er bare en dejlig afdeling med de sødeste sygeplejersker! Det var der vi "boede" i 8 uger

Det lyder godt!!!! Jeg er meget spændt!
Mon ikke de kan huske jer dernede?

Anmeld

5. januar 2012

Laulund87

TbCp skriver:

Det lyder godt!!!! Jeg er meget spændt!
Mon ikke de kan huske jer dernede?

I kan være helt rolige, de passer godt på jer

Jo det tror jeg.. Sidst vi var der var i marts, så det er jo næsten 1 år siden! Det var så en anden afdeling vi var på fordi Maria er over 1 år, men vi kiggede lige forbi H1 og vi rendte ind i den sygeplejerske Maria holdt jul med da hun var helt ny.. Snøft!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.