Det går godt :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. januar 2012

linefun

TbCp skriver:

Det bliver skønt at være mere sammen med Mikkel nu Men hårdt at være mere væk fra de to herhjemme.
MEN... det er jo et skridt i den rigtige retning så vi klør på

Kan godt forstå du har bekymring/ tanker omkring fraværet hjemme. Det er ganske naturligt, men det må ikke ødelægge krafterne...
Før I ser er om, er I alle samlet igen.
Du ved hvor du finder mig, hvis du får brug

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2012

Nessie

TbCp skriver:

Det er bare noget der skal overståes så vi kan komme hjem og få et normalt liv igen.

Liva tager det utrolig pænt! De sagde lige i børnehaven i dag at de slet ikke kan mærke noget på hende, så hvad end vi gør så gør i det godt

Hvor er det skønt at høre

Man kunne jo ellers godt forestille sig at det ville være rigtig svært at forstå det hele for sådan en lille pige

Anmeld

4. januar 2012

TbCp

Nessie skriver:

Hvor er det skønt at høre

Man kunne jo ellers godt forestille sig at det ville være rigtig svært at forstå det hele for sådan en lille pige

Ja helt sikkert.
Vi har dog heller ikke indraget hende i så meget. Hun ved bare at lillebror er på sygehuset fordi han er lille.
Vi snakker ikke så meget om ham med mindre hun selv begynder og hun er kun med på sygehuset når hun selv viser interesse.
Vi tænker det er den bedste måde at gøre det på, hun behøver jo ikke vide en masse om hvor syg han har været osv. det kan hendes lille hovede sikkert slet ikke rumme.

Anmeld

4. januar 2012

TbCp

linefun skriver:

Kan godt forstå du har bekymring/ tanker omkring fraværet hjemme. Det er ganske naturligt, men det må ikke ødelægge krafterne...
Før I ser er om, er I alle samlet igen.
Du ved hvor du finder mig, hvis du får brug

Anmeld

5. januar 2012

Møn-Mor

Efter lidt fravær herinde fra pga. snot og mavevirus er det ikke mindre end fantastisk at finde sådan en dejlig opdateringstråd fra dig Tina omkring lille Mikkel, som ikke er så lille mere og som viser verden, at den ikke skal "fucke" med ham .

/Winnie

Anmeld

5. januar 2012

Rødhætte

TbCp skriver:

Mikkels stomi fungerer nu! så skal der lidt styr på hvor meget han når at optage af mælken på vej igennem systemet, om han evt, skal have ekstra næring eller andet.
Det er meget meget positivt og han har det SÅ godt!

En anden god ting.... På fredag flytter vi afdeling, så jeg skal til at sove os Mikkel og stå for stort set al pleje fra nu af... Det bliver fedt og meget skræmmende ikke at have "overvågning".

Vi skal dog stadig regne med at det tager nogle måneder inden vi kommer hjem, men alt i alt går det bare rigtig godt!

Og jeg GLÆDER mig til at pakke hans eget tøj så han kan få det på

Sikke en dejlig opdate! Og fantastisk at du nu snart skal være ved ham hele tiden. Du siger at du glæder dig til at han får sit eget tøj på og jeg kan SÅ meget følge dig! Det var bare det bedst (min er lidt for tidligt født)- Den følelse af at man selv har valgt det til sin guldklump er så skønt!!

Anmeld

5. januar 2012

TbCp

Møn-Mor skriver:

Efter lidt fravær herinde fra pga. snot og mavevirus er det ikke mindre end fantastisk at finde sådan en dejlig opdateringstråd fra dig Tina omkring lille Mikkel, som ikke er så lille mere og som viser verden, at den ikke skal "fucke" med ham .

/Winnie

Haha ja den kan bare komme an kan den!

Anmeld

5. januar 2012

TbCp

Rødhætte skriver:

Sikke en dejlig opdate! Og fantastisk at du nu snart skal være ved ham hele tiden. Du siger at du glæder dig til at han får sit eget tøj på og jeg kan SÅ meget følge dig! Det var bare det bedst (min er lidt for tidligt født)- Den følelse af at man selv har valgt det til sin guldklump er så skønt!!

Det gør ham bare lidt mere til min dreng, på en eller anden mærkelig måde

Anmeld

5. januar 2012

HeidiØ

Eeeej, hvor godt!! Det er virkelig en god nyhed!!

Anmeld

5. januar 2012

TbCp

HeidiØ skriver:

Eeeej, hvor godt!! Det er virkelig en god nyhed!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.