Det går godt :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. januar 2012

sarahb

TbCp skriver:

Liva har det godt vi fik lige at vide i børnehaven i går at de intet kan mærke på hende, så hvad end vi gør er det i hvertfald godt

Hvor er det dejligt
Det har jeg tænkt meget på.
Er i så hjemme ved hende ofte eller hvordan foregår det hele når man har en lille en på hospitalet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2012

TbCp

sarahb skriver:

Hvor er det dejligt
Det har jeg tænkt meget på.
Er i så hjemme ved hende ofte eller hvordan foregår det hele når man har en lille en på hospitalet?

Indtil nu har jeg sovet hjemme de fleste nætter.
Denne uge har jeg f.eks. Sendt Liva i børnehave, derefter taget ud til Mikkel og så er jeg taget hjem ved 16.30 og været hjemme til næste morgen.
De gange jeg har sovet på sygehuset har Carsten jo så været hjemme hos Liva alene.

Men fra i morgen skal jeg så være på hospitalet, ved Mikkel, i døgndrift... Så må vi se hvordan vi gør det... Jeg kommer til at savne dem derhjemme så meget

Anmeld

5. januar 2012

sarahb

TbCp skriver:

Indtil nu har jeg sovet hjemme de fleste nætter.
Denne uge har jeg f.eks. Sendt Liva i børnehave, derefter taget ud til Mikkel og så er jeg taget hjem ved 16.30 og været hjemme til næste morgen.
De gange jeg har sovet på sygehuset har Carsten jo så været hjemme hos Liva alene.

Men fra i morgen skal jeg så være på hospitalet, ved Mikkel, i døgndrift... Så må vi se hvordan vi gør det... Jeg kommer til at savne dem derhjemme så meget

sikke en god løsning i har haft indtil nu... Og så godt for liva
Ja nu bliver det mere hårdt, men det klarer i også..
I er en stærk familie

Anmeld

5. januar 2012

TbCp

sarahb skriver:

sikke en god løsning i har haft indtil nu... Og så godt for liva
Ja nu bliver det mere hårdt, men det klarer i også..
I er en stærk familie

Det SKAL vi bare klare!
Vi har heldigvis nogle gode familier som vil hjælpe alt det de kan, både for at få det hele til at fungere for Carsten (der jo nærmest bliver enlig far) og også for at Liva ikke skal mærke for meget.

Anmeld

5. januar 2012

sarahb

TbCp skriver:

Det SKAL vi bare klare!
Vi har heldigvis nogle gode familier som vil hjælpe alt det de kan, både for at få det hele til at fungere for Carsten (der jo nærmest bliver enlig far) og også for at Liva ikke skal mærke for meget.

Ja nemlig, det er så vigtigt at have et godt bagland ...

Sender jer en masse tanker og er sikker på Mikkel bare bliver bedre og bedre for hver dag der går..

Anmeld

5. januar 2012

TbCp

sarahb skriver:

Ja nemlig, det er så vigtigt at have et godt bagland ...

Sender jer en masse tanker og er sikker på Mikkel bare bliver bedre og bedre for hver dag der går..

Vi håber og tror på det hele nok skal gå

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.