Når verden pludselig vender

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. januar 2012

christina92

merle2010 skriver:

der er håb forude..

siden jeg fødte sidst, har jeg haft en cyklus på 40 dage

jeg var sikker på at jeg havde pco eller et eller andet da jeg også er overvægtig..

men jeg blev gravid og er nu 17 uger henne...

det skal nok komme..

'

Åh hvor skønt  tror da heller ikke der er noget galt, men vil bare gerne have det bekræftet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2012

maria87

christina92 skriver:

Når man er to studerende er der bare ting man er nødt til at tage højde for. selvom jeg da aller helst bare ville lade tingene gå sin egen vej er der bare ting som der er nødt til at blive taget højde for.

Ja sådan er det med os alle sammen, jeg siger bare at det godt kan gøre det sværre at blive gravid, hvis man fuldstændig planlægger hvilken måned barnet skal komme...

Anmeld

4. januar 2012

christina92

maria87 skriver:

Ja sådan er det med os alle sammen, jeg siger bare at det godt kan gøre det sværre at blive gravid, hvis man fuldstændig planlægger hvilken måned barnet skal komme...

Det har vi heller ikke tænkt os. men i forhold til min udd er det bedst det først er efter oktober og så længe jeg ikke er gravid endnu kan vi jo nemt nok lade være med at forsøge denne måned. derefter er det jo lige meget

Anmeld

4. januar 2012

Frk-Lotusblomst

christina92 skriver:

Tusind tak  Håber jeg også.

Jeg går på pædagog sem. og behøver kun halvdelen for at kunne blive vurderet i forhold til om jeg består eller ej  skal evt. have et lidt højere timetal de første måneder.

Jamen det er jo lækkert nok når tingene sådan falder på plads.

Anmeld

4. januar 2012

TR

christina92 skriver:

Okay  jeg er så spændt på det hele. håber bare de vil hjælpe mig og ikke bare sender mig hjem og siger "kom igen når i har prøvet et år" - agtig. trænger til svar

Håber snart der er en baby til jer så

KAn jeg godt forstå ..

I kan jo bare pynt lidt på hvor lang tid i har prøvet ..

For det er nemlig det første de spørger om, det gjorde vi i hvert fald ..

Og mange taaaak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.