Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mette-mor skriver: Du bør ALTID søge akut lægehjælp i en sådan situation. Symptomerne lyder alvorlige og meget akutte. Hævede fødder og trykken for brystet er symptomer, som kan tyde på hjerteproblemer. Lad ikke lægen holde dig hen med snak. Kræv at du får stillet en diagnose. Jeg vil anbefale dig at læse denne artikel om hævede fødder, som netop nævner, hvilke ledsagesymptomer man skal være meget opmærksom på i forbindelse med hævede fødder. Trykken for brystet lyder MEGET alvorligt - og når det oven i købet opstår samtidigt med hævede fødder, så BØR alarmklokkerne ringe!! Jeg prøver ikke at skræmme dig - slet ikke. Tværtimod mener jeg dette meget alvorligt. Forhåbentligt er din tilstand ikke så alvorlig, men det er værd at undersøge pga. disse påfaldende symptomer. God bedring. Håber, at du har fundet ud af, hvad du fejler
Du bør ALTID søge akut lægehjælp i en sådan situation. Symptomerne lyder alvorlige og meget akutte. Hævede fødder og trykken for brystet er symptomer, som kan tyde på hjerteproblemer. Lad ikke lægen holde dig hen med snak. Kræv at du får stillet en diagnose.
Jeg vil anbefale dig at læse denne artikel om hævede fødder, som netop nævner, hvilke ledsagesymptomer man skal være meget opmærksom på i forbindelse med hævede fødder. Trykken for brystet lyder MEGET alvorligt - og når det oven i købet opstår samtidigt med hævede fødder, så BØR alarmklokkerne ringe!!
Jeg prøver ikke at skræmme dig - slet ikke. Tværtimod mener jeg dette meget alvorligt. Forhåbentligt er din tilstand ikke så alvorlig, men det er værd at undersøge pga. disse påfaldende symptomer.
God bedring. Håber, at du har fundet ud af, hvad du fejler
Mange tak, men nu er jeg blevet undersøgt i hovede og r*v nok 5 gange siden denne her tråd og de mener ikke der er noget galt Hehe, heldigvis. Men ellers tak!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128