Skal jeg kontakte FG?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.816 visninger
21 svar
0 synes godt om
3. januar 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Hej piger

Den 25 og 26 December var jeg et smut på FG i Sønderborg med meget hævede fødder og fingre og andet jeg helst ikke lige vil udtale mig om

Da jeg tog hjem derfra igen fik jeg af vide at fik jeg andre symp. som hovedpine eller trykken for brystet skulle jeg kontakte dem igen!

Nu sidder jeg så med hovedpine og føler mig meget træt agtig. Men jeg er også syg (forkølet og ondt i halsen) - så jeg ved ikke om det er "nødvendigt" at ringe derop?

Hovedpinen kan jo skyldes sygdom, ik?  Hvad havde i gjort?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2012

Maja88

rikkeregnbue skriver:

Hej piger

Den 25 og 26 December var jeg et smut på FG i Sønderborg med meget hævede fødder og fingre og andet jeg helst ikke lige vil udtale mig om

Da jeg tog hjem derfra igen fik jeg af vide at fik jeg andre symp. som hovedpine eller trykken for brystet skulle jeg kontakte dem igen!

Nu sidder jeg så med hovedpine og føler mig meget træt agtig. Men jeg er også syg (forkølet og ondt i halsen) - så jeg ved ikke om det er "nødvendigt" at ringe derop?

hvor sidder/hvordan føles hovedpinen???

Anmeld

3. januar 2012

Aprilmor11

rikkeregnbue skriver:

Hej piger

Hvis FG havde sagt at jeg skulle, så ville jeg gøre det. Heller en gang for meget end en gang for lidt. Det kan være sygdom, men også andet. Godbedring

Anmeld

3. januar 2012

serinasmor

sys du skal ringe og snakke med dem om det

sådan en sukkersyge er ikke lige at spøge med

Anmeld

3. januar 2012

Mother-love

Jeg havde ringet til fg. Bare for at være på sikre side.

Anmeld

3. januar 2012

Rosengreen

rikkeregnbue skriver:

Hej piger

Jeg ville ringe, bare for at være sikker. Det kan jo ikke skade med et opkald 

Anmeld

3. januar 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Maja88 skriver:

hvor sidder/hvordan føles hovedpinen???

Den sidder i siden og sådan lidt midt for, hvis du forstår? Og så er den sådan trykkende...

Anmeld

3. januar 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

serinasmor skriver:

sys du skal ringe og snakke med dem om det

sådan en sukkersyge er ikke lige at spøge med

Det her var mere angående begyndende svangerskabsforgiftning... Men jeg tror jeg giver dem et kald om lidt!

Anmeld

3. januar 2012

Nettemor

jeg har ikke så meget forstand på lige netop det da jeg aldrig selv har prøvet det men hvis du er bare det mindste usikker så ville jeg helt klart ringe hvis jeg var dig.. heller ringe en gang for meget end en gang for lidt..

Anmeld

3. januar 2012

Maja88

rikkeregnbue skriver:

Den sidder i siden og sådan lidt midt for, hvis du forstår? Og så er den sådan trykkende...

altså ved ssf, er det sådan som at have et spændebånd rundt om hovedet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.