Skal jeg kontakte FG?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. januar 2012

Benjamins'mor

Jeg ville ringe, bare for en sikkerhedsskyld.

Hellere en gang for meget end en gang for lidt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Maja88 skriver:

altså ved ssf, er det sådan som at have et spændebånd rundt om hovedet

Ja okay... Jeg ved ikke helt..  Tror nu nok jeg ringer om lidt engang, giver det lige en chance for at forsvinde..

Anmeld

3. januar 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Benjamins'mor skriver:

Jeg ville ringe, bare for en sikkerhedsskyld.

Hellere en gang for meget end en gang for lidt.

Tror også jeg ringer om lidt engang, medmindre det er væk inden

Anmeld

3. januar 2012

twinboys

jeg ville nu ringe for en sikkerhedsskyld

Anmeld

3. januar 2012

bullerbassen

Ville ring for en sikkerhed skyld, heller være sikker 

Anmeld

3. januar 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

bullerbassen skriver:

Ville ring for en sikkerhed skyld, heller være sikker 

Nu er det sådan væk igen.... Så jeg ved ikke om det bare lige kom for at irritere eller... Skal jeg stadig ringe?

Anmeld

3. januar 2012

bullerbassen

rikkeregnbue skriver:

Nu er det sådan væk igen.... Så jeg ved ikke om det bare lige kom for at irritere eller... Skal jeg stadig ringe?

Har ikke forstand på svangerskab forgifning udover det hvis ikke er til at spøge med ...

Hvis du får det igen, inden for nærmeste fremtid , ville jeg ringe og hører hvordan du skal forholde dig.

Det kan selvfølgelig være alm hovedpine, men da du har været omkring sygehuset pga S F , så heller ringe næste gang ( hvis det kommer igen de nærmeste dage ) og snak med dem

Anmeld

3. januar 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

bullerbassen skriver:

Har ikke forstand på svangerskab forgifning udover det hvis ikke er til at spøge med ...

Hvis du får det igen, inden for nærmeste fremtid , ville jeg ringe og hører hvordan du skal forholde dig.

Det kan selvfølgelig være alm hovedpine, men da du har været omkring sygehuset pga S F , så heller ringe næste gang ( hvis det kommer igen de nærmeste dage ) og snak med dem

Jae, jeg går ind og tager en lur... Og hvis det stadig er der når jeg vågner SÅ ringer jeg

Anmeld

3. januar 2012

bullerbassen

rikkeregnbue skriver:

Jae, jeg går ind og tager en lur... Og hvis det stadig er der når jeg vågner SÅ ringer jeg

Ja gør det, ikke for at gøre dig uroligt blot opmærksom..

De er jo der for at hælpe, så heller ringe og tjekke op..

Anmeld

13. januar 2012

Mette-mor

rikkeregnbue skriver:

Hej piger

Den 25 og 26 December var jeg et smut på FG i Sønderborg med meget hævede fødder og fingre og andet jeg helst ikke lige vil udtale mig om

Da jeg tog hjem derfra igen fik jeg af vide at fik jeg andre symp. som hovedpine eller trykken for brystet skulle jeg kontakte dem igen!

Nu sidder jeg så med hovedpine og føler mig meget træt agtig. Men jeg er også syg (forkølet og ondt i halsen) - så jeg ved ikke om det er "nødvendigt" at ringe derop?

Hovedpinen kan jo skyldes sygdom, ik?  Hvad havde i gjort?

Du bør ALTID søge akut lægehjælp i en sådan situation. Symptomerne lyder alvorlige og meget akutte. Hævede fødder og trykken for brystet er symptomer, som kan tyde på hjerteproblemer. Lad ikke lægen holde dig hen med snak. Kræv at du får stillet en diagnose. 

Jeg vil anbefale dig at læse denne artikel om hævede fødder, som netop nævner, hvilke ledsagesymptomer man skal være meget opmærksom på i forbindelse med hævede fødder. Trykken for brystet lyder MEGET alvorligt - og når det oven i købet opstår samtidigt med hævede fødder, så BØR alarmklokkerne ringe!!

Jeg prøver ikke at skræmme dig - slet ikke. Tværtimod mener jeg dette meget alvorligt. Forhåbentligt er din tilstand ikke så alvorlig, men det er værd at undersøge pga. disse påfaldende symptomer.

God bedring. Håber, at du har fundet ud af, hvad du fejler 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.