Folk der vil hjælpe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
5. januar 2012

malo

An&Jo skriver:

En af mine veninder har lige født natten til idag, hun vidste ikke hun var gravid, men hun har fået den sødeste lille dreng..

Det er andet barn, men da hun ikke havde regnet med flere børn lige nu har hun ikke noget tilovers fra den store..

Jeg selv hjælper hvor jeg kan, men jeg har ikke selv ret meget tilbage fra min dreng.. Så hvis i vil hjælpe med at samle noget tøj til den lille dreng, gerne fra str 56 og op da han var en dejlig stor basse, vil jeg blive meget glad og jeg ved at min veninde vil være rigtig taknemmelig..

Jeg kan ikke tilbyde at betale noget ikke engang porto, men er det i nærheden af aalborg har jeg mulighed for at hente det.. Legetøj har jeg som hun må få, men ellers mangler hun alt..

Så hvis der er nogle venlige sjæle der vil hjælpe mig med at glæde hende ville jeg blive rigtig glad.. Og det samme vil hun..

Send din adresse, så kigger jeg lige hvad jeg har tilbage i de små størrelser kan nok først nå at kigge i weekenden.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2012

louisevl

An&Jo skriver:

Tror hun tager imod hvad hun kan få, så hun kan helt sikkert bruge det hele..

Jamen så er det klar til afhentning, hvis du har mulighed for at hente det? Bor i Klarup

Anmeld

5. januar 2012

hekran

Jeg har en skråstol der kan hentes ved Vrå Og om to uger har jeg en autostol til baby, hvis hun kan vente

Anmeld

5. januar 2012

hekran

Jeg har også en posefuld Avent flasker og en sterilisator, hvis hun har brug for det!

Anmeld

5. januar 2012

Frk-Lotusblomst

op.

Anmeld

5. januar 2012

An&Jo

louisevl skriver:

Jamen så er det klar til afhentning, hvis du har mulighed for at hente det? Bor i Klarup

Super.. kan jeg få dig til at sende en mail så kan vi lige aftale nærmere..

Anmeld

5. januar 2012

An&Jo

Marita skriver:

Jeg har en skråstol der kan hentes ved Vrå Og om to uger har jeg en autostol til baby, hvis hun kan vente

Skråstol har hun fået af mig men autostolen vil hun helt sikkert gerne have.. finder ud af at få det hentet..

Anmeld

5. januar 2012

An&Jo

Marita skriver:

Jeg har også en posefuld Avent flasker og en sterilisator, hvis hun har brug for det!

Det vil hun helt sikkert gerne have.. henter det sammen med stolen så jeg ikke skal køre turen flere gange..

Anmeld

5. januar 2012

AndreasMor84

Send mig din adresse, så har jeg lidt jeg gerne vil donerer

Anmeld

5. januar 2012

louisevl

An&Jo skriver:

Super.. kan jeg få dig til at sende en mail så kan vi lige aftale nærmere..

Så er der sendt et brev til dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.