Folk der vil hjælpe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
3. januar 2012

serinasmor

An&Jo skriver:

legetæppe har jeg som hun får samt en masse andet babylegetøj, så måske det vil blive for meget??

Men mange tak for tilbudet..

du har nok ret ..

det eneste jeg ellers har der kunne du til en dreng er let brugte vinterstøvler til næste vinter .. men det er jo ikke lige det hun står og mangler

det er ikk sådan når man jo har en pige

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2012

An&Jo

Aprilmor11 skriver:

Stort tillykke med din venindes lille dreng Jeg har desværre lovet min veninde det jeg har tilbage, da hun også snart skal føde Men prøv guloggratis og DBA, der er meget billigt, hvis du kunne skaffe det, mens hun passer børn ?

Det er jo mange penge man pludselig skal af med

Jeg skal nok skrive hvis jeg falder over noget. Ellers så er der en gruppe inde på facebook som hedder " Jeg mangler lige.... " måske er der noget venlige sjæle derinde ?

jeg kan desværre ikke betale for noget af det, sidder selv hårdt i det den her måned på grund af forsikringerne lige er blevet betalt.. så GogG og DBA er ikke en mulighed

men det er alligevel lykkes mig at få fat i en barnevogn, lidt tøj og legetøj, en dyne osv uden at betale for det, og jeg synes det er super flot at folk vil hjælpe på den måde..

jeg er evigt taknemmelig, og det ved jeg at min veninde også er..

tænk sig at stå i en sådan situation for hende, det er der jo virkelig ingen der ønsker, så derfor har jeg også fundet alt frem selv som jeg kan undvære og kører ned med det til hende idag..

Anmeld

3. januar 2012

An&Jo

serinasmor skriver:

du har nok ret ..

det eneste jeg ellers har der kunne du til en dreng er let brugte vinterstøvler til næste vinter .. men det er jo ikke lige det hun står og mangler

det er ikk sådan når man jo har en pige

nej det er også iorden..

men tak fordi du tænkte på hende..

Anmeld

3. januar 2012

eliasogmor

ej hvor er det vildt..... hvordan har hun det osv.... ej det kunne være spændende at høre fra hende herinde.... har desværre ikke rigtig noget....

Anmeld

3. januar 2012

Aprilmor11

An&Jo skriver:

jeg kan desværre ikke betale for noget af det, sidder selv hårdt i det den her måned på grund af forsikringerne lige er blevet betalt.. så GogG og DBA er ikke en mulighed

men det er alligevel lykkes mig at få fat i en barnevogn, lidt tøj og legetøj, en dyne osv uden at betale for det, og jeg synes det er super flot at folk vil hjælpe på den måde..

jeg er evigt taknemmelig, og det ved jeg at min veninde også er..

tænk sig at stå i en sådan situation for hende, det er der jo virkelig ingen der ønsker, så derfor har jeg også fundet alt frem selv som jeg kan undvære og kører ned med det til hende idag..

Åhh mangler hun også det ? Jamen jeg har også et par barnevogne til at stå Og 2 lifter. Men har desværre heller ikke penge til at sende liften. Men hvis i kender nogen i Horsens som skal derop alligevel, så må hun gerne få liften. Har også lagner til lift. Men desværre som sagt har jeg ikke råd til at sende. Har ikke fået penge endnu. Så er på låneren til de kommer.

Anmeld

3. januar 2012

An&Jo

Aprilmor11 skriver:

Åhh mangler hun også det ? Jamen jeg har også et par barnevogne til at stå Og 2 lifter. Men har desværre heller ikke penge til at sende liften. Men hvis i kender nogen i Horsens som skal derop alligevel, så må hun gerne få liften. Har også lagner til lift. Men desværre som sagt har jeg ikke råd til at sende. Har ikke fået penge endnu. Så er på låneren til de kommer.

ja hun mangler jo det hele, for den store bruger stadig hans.. den ældste er kun knap 20 mdr gammel.. :O

men som sagt har jeg sørget for barnevogn og lift, det kommer på lørdag når mine forældre kommer.. de havde en til at stå som de købte da jeg ventede mig, men kom aldrig til at bruge den, så den tager de med op..

Anmeld

3. januar 2012

An&Jo

eliasogmor skriver:

ej hvor er det vildt..... hvordan har hun det osv.... ej det kunne være spændende at høre fra hende herinde.... har desværre ikke rigtig noget....

tror ikke hun er herinde faktisk.. men hun sidder inde på ungmor.dk så vidt jeg husker..

hun har det vidst rigtig godt, skal ned til hende idag, med det der er samlet indtil videre..

Anmeld

3. januar 2012

Aprilmor11

An&Jo skriver:

ja hun mangler jo det hele, for den store bruger stadig hans.. den ældste er kun knap 20 mdr gammel.. :O

men som sagt har jeg sørget for barnevogn og lift, det kommer på lørdag når mine forældre kommer.. de havde en til at stå som de købte da jeg ventede mig, men kom aldrig til at bruge den, så den tager de med op..

Det er helt iorden. Håber at i får skaffet det hele Og endnu en gang tillykke til hende.

Anmeld

4. januar 2012

louisevl

An&Jo skriver:

det lyder dejligt..

tusind tak..

Hey så har jeg fundet en masse tøj hun gerne må få...Der er bl.a. en flyverdragt, bukser, trøjer, strømper mv....Tænkte på om hun kunne bruge en sleebee? Har nemlig en hun gerne må få gratis...

Anmeld

5. januar 2012

An&Jo

louisevl skriver:

Hey så har jeg fundet en masse tøj hun gerne må få...Der er bl.a. en flyverdragt, bukser, trøjer, strømper mv....Tænkte på om hun kunne bruge en sleebee? Har nemlig en hun gerne må få gratis...

Tror hun tager imod hvad hun kan få, så hun kan helt sikkert bruge det hele..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.