Folk der vil hjælpe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
2. januar 2012

Zafir

Min kollega er også lige blevet morfar på den konto!!! Det er helt vildt... Når sådan noget sker. ÆÆÆÆÆLSGER jo at se de der programmer med 'gravid uden anelse', men syns altså at det er helt vildt!!

- Desværre kan jeg ikke rigtig bidrage med noget tøj og sådan, jeg har jo kun piger (og alt det lille tøj er alligevel røget videre)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2012

Simon's moar <3

An&Jo skriver:

En af mine veninder har lige født natten til idag, hun vidste ikke hun var gravid, men hun har fået den sødeste lille dreng..

Det er andet barn, men da hun ikke havde regnet med flere børn lige nu har hun ikke noget tilovers fra den store..

Jeg selv hjælper hvor jeg kan, men jeg har ikke selv ret meget tilbage fra min dreng.. Så hvis i vil hjælpe med at samle noget tøj til den lille dreng, gerne fra str 56 og op da han var en dejlig stor basse, vil jeg blive meget glad og jeg ved at min veninde vil være rigtig taknemmelig..

Jeg kan ikke tilbyde at betale noget ikke engang porto, men er det i nærheden af aalborg har jeg mulighed for at hente det.. Legetøj har jeg som hun må få, men ellers mangler hun alt..

Så hvis der er nogle venlige sjæle der vil hjælpe mig med at glæde hende ville jeg blive rigtig glad.. Og det samme vil hun..

Hvor stor str. vil hun have? For mener det mindste jeg har, er str. 74.. Alt andet er desværre givet væk.. Men har vist også nogle nye hagesmække + strømper.. Dét vil jeg gerne sende afsted

Anmeld

3. januar 2012

An&Jo

Zafir skriver:

Min kollega er også lige blevet morfar på den konto!!! Det er helt vildt... Når sådan noget sker. ÆÆÆÆÆLSGER jo at se de der programmer med 'gravid uden anelse', men syns altså at det er helt vildt!!

- Desværre kan jeg ikke rigtig bidrage med noget tøj og sådan, jeg har jo kun piger (og alt det lille tøj er alligevel røget videre)

ja det er ret vildt.. :O

det er os helt iorden, det var kun hvis folk lå inde med noget de alligevel ville smide ud eller give væk, så kan den lille dreng måske få glæde af det..

Anmeld

3. januar 2012

An&Jo

Simon's moar <3 skriver:

Hvor stor str. vil hun have? For mener det mindste jeg har, er str. 74.. Alt andet er desværre givet væk.. Men har vist også nogle nye hagesmække + strømper.. Dét vil jeg gerne sende afsted

hun har først tøj der starter ved str 92 som hendes store dreng er i nu, så alt op til den str er meget velkomment..

Anmeld

3. januar 2012

Simon's moar <3

An&Jo skriver:

hun har først tøj der starter ved str 92 som hendes store dreng er i nu, så alt op til den str er meget velkomment..

Okey, jamen jeg kan da lige se hvad jeg har..
Sender du en adresse jeg kan sende det til? 

Anmeld

3. januar 2012

An&Jo

Simon's moar <3 skriver:

Okey, jamen jeg kan da lige se hvad jeg har..
Sender du en adresse jeg kan sende det til? 

sender en adresse afsted med det samme..

Anmeld

3. januar 2012

Simon's moar <3

An&Jo skriver:

sender en adresse afsted med det samme..

Super

Anmeld

3. januar 2012

serinasmor

hejsa

jeg har et legetæppe stående brugt af 2 børn og med improviseret legetøj på .. men det er jo ikke vigtigt .. det fungerer jo fint .. er dog lidt doven så det kan afhentes i aalborg Ø hvis det har interesse har nok også noget mere babylegetøj et sted  

skriv en pb for adressen

Anmeld

3. januar 2012

Aprilmor11

An&Jo skriver:

En af mine veninder har lige født natten til idag, hun vidste ikke hun var gravid, men hun har fået den sødeste lille dreng..

Det er andet barn, men da hun ikke havde regnet med flere børn lige nu har hun ikke noget tilovers fra den store..

Jeg selv hjælper hvor jeg kan, men jeg har ikke selv ret meget tilbage fra min dreng.. Så hvis i vil hjælpe med at samle noget tøj til den lille dreng, gerne fra str 56 og op da han var en dejlig stor basse, vil jeg blive meget glad og jeg ved at min veninde vil være rigtig taknemmelig..

Jeg kan ikke tilbyde at betale noget ikke engang porto, men er det i nærheden af aalborg har jeg mulighed for at hente det.. Legetøj har jeg som hun må få, men ellers mangler hun alt..

Så hvis der er nogle venlige sjæle der vil hjælpe mig med at glæde hende ville jeg blive rigtig glad.. Og det samme vil hun..

Stort tillykke med din venindes lille dreng Jeg har desværre lovet min veninde det jeg har tilbage, da hun også snart skal føde Men prøv guloggratis og DBA, der er meget billigt, hvis du kunne skaffe det, mens hun passer børn ?

Det er jo mange penge man pludselig skal af med

Jeg skal nok skrive hvis jeg falder over noget. Ellers så er der en gruppe inde på facebook som hedder " Jeg mangler lige.... " måske er der noget venlige sjæle derinde ?

Anmeld

3. januar 2012

An&Jo

serinasmor skriver:

hejsa

jeg har et legetæppe stående brugt af 2 børn og med improviseret legetøj på .. men det er jo ikke vigtigt .. det fungerer jo fint .. er dog lidt doven så det kan afhentes i aalborg Ø hvis det har interesse har nok også noget mere babylegetøj et sted  

legetæppe har jeg som hun får samt en masse andet babylegetøj, så måske det vil blive for meget??

Men mange tak for tilbudet..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.