Anonym skriver:
Du er helt ret. Og fedt at I bare gør som I vil.
Det gør vi også, men bliver bare så ked af at, at de forventer så meget, og at de bliver så sure og skuffet, når det ikke går efter deres hoved. Det er bare så frygtelig barnligt.
Øv, hvor har jeg mistet meget for dem, og jeg venter bare på en de gir min kæreste en undskyldning. Synes ikke det er iorden at opføre sig sådan overfor ham.
Men det er sgu vigtigt at man sørger for at det bliver en perfekt dag for manden og en selv. Så må folk bare bide det i sig, hvis de har problemer med de valg man har taget.
Jeg tror desværre altid man vil opleve at nogen ikke er tilfredse, og de er ikke klar over hvor meget det sårer og ødelægger for dem der skal giftes.
Vi havde fundet e fotograf der skal tage billeder før, under og efter vielsen, samt gruppebillede og portræt billeder. Han var billig og vi synes det ser godt ud det han har lavet. Min svigermor synes vi skulle spare pengene og bruge kærestens onkel, som er god til at tage billeder, men han er ikke prof. Jeg blev lidt sur over den kommentar for det er som om det ikke betyder noget for hende, som det betyder for os. Maden vil hun også gerne bestemme, og har været på nettet og finde billige steder. Og det skal ikke undre mig at når hun hører vi køber bryllupskage hos en bager så vil hun forslå at hun laver den. Hun gør det i god mening men det føles ikke sådan. Og gennem hele planlægningen vil man nok opleve den slags folk desværre.
Jeg håber at i alligevel vil få et dejligt bryllup hvor I ikke behøver tænke på om der er nogen der er utilfredse.
Anmeld