Bestman eller?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. januar 2012

Anonym trådstarter

th skriver:

jeg har stemt blankt, da ved min bror var det både min far og hans bedste ven.

så synes det skal være begge to

Ja, det kan jeg så forstå, at der er flere der gør sådan. Det er også en god løsning. Jeg tror bare desværre ikke, at det er en mulighed her mere, sådan som mine svigerforældre har skabt sig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2012

Anonym trådstarter

Nessie skriver:

Forloveren sidder ALTID sammen med gommen, men jeg har tit set at faren også sidder der, så det er nok bare hvad man helst selv vil.

Synes dog ikke at de kan være bekendt at sige noget til jer, det er jeres bryllup, og jer der vælger hvem der skal sidde sammen med gommen

Ja, jeg er også bare så skuffet og ked af det. De kan bare ikke være det bekendt. Det er, som du også skriver, vores fest - ikke deres.

Det er også en god idé med at de begge sidder ved gommen, men det bliver ikke aktuelt her, efter den opførsel, de har vist.

Anmeld

4. januar 2012

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Fornuftigt Håber I får en dejlig dag

Tusind tak - det skal nok blive en fantastisk dag  - den får mine svigerforældre ikke lov til at ødelægge.

Anmeld

4. januar 2012

Anonym trådstarter

samantha1986 skriver:

Jeg har stemt på kærestens bedste ven. Her ved os er det nemlig ham som skal være forlover. Det er da kun mest almindeligt. Men kunne da godt forestille mig at kærestens far ville mugge over det.

Vi er heller ikke de mest traditionsrige mennersker. Feks. skal vores forældre ikke sidde ved vores bord, det skal vores gode venner. Dette skaber også lidt ballade. men jeg vil ikke sidde ved bord med kærestens far en hel aften.

I skal altså gøre hvad I selv føler for. Og hans forældre burde ikke blande sig i hvad i gør.

Du er helt ret. Og fedt at I bare gør som I vil.  Det gør vi også, men bliver bare så ked af at, at de forventer så meget, og at de bliver så sure og skuffet, når det ikke går efter deres hoved. Det er bare så frygtelig barnligt.

Øv, hvor har jeg mistet meget for dem, og jeg venter bare på en de gir min kæreste en undskyldning. Synes ikke det er iorden at opføre sig sådan overfor ham.  

Men det er sgu vigtigt at man sørger for at det bliver en perfekt dag for manden og en selv. Så må folk bare bide det i sig, hvis de har problemer med de valg man har taget.  

Anmeld

4. januar 2012

Anonym trådstarter

Morellen skriver:

Da vi blev gift havde vi kun vores bedste venner til at sidde sammen med os ved alteret. Jeg havde min bedste venninde og min man havde sin bedste ven. Det var det mest naturlige for os, og jeg ved faktisk ikke om vores forældre bled skuffet -vi har aldrig talt om det. 

Jeg synes din mand skal have din bedste ven ved alteret, hvis det føles mest naturlig for ham. Han kan jo evt. have begge, det er det jo nogen der gør.

Held og lykke med det forestående bryllup

Vi havde heller ikke tænkt os at sige noget, men de spurgte selv, og så sagde vi det som det var. Tror slet ikke at min kæreste havde overvejet, at de måske ville reagere sådan. Det er virkelig også bare barnligt. 

Det bliver ikke aktuelt med at de begge kan sidde ved ham, efter den opførsel. Men ellers er det en god idé at gøre det sådan.  

Jo tak skal du have. Vi glæder os rigtig meget efterhånden.

Anmeld

4. januar 2012

samantha1986

Anonym skriver:

Du er helt ret. Og fedt at I bare gør som I vil.  Det gør vi også, men bliver bare så ked af at, at de forventer så meget, og at de bliver så sure og skuffet, når det ikke går efter deres hoved. Det er bare så frygtelig barnligt.

Øv, hvor har jeg mistet meget for dem, og jeg venter bare på en de gir min kæreste en undskyldning. Synes ikke det er iorden at opføre sig sådan overfor ham.  

Men det er sgu vigtigt at man sørger for at det bliver en perfekt dag for manden og en selv. Så må folk bare bide det i sig, hvis de har problemer med de valg man har taget.  

Jeg tror desværre altid man vil opleve at nogen ikke er tilfredse, og de er ikke klar over hvor meget det sårer og ødelægger for dem der skal giftes.

Vi havde fundet e fotograf der skal tage billeder før, under og efter vielsen, samt gruppebillede og portræt billeder. Han var billig og vi synes det ser godt ud det han har lavet. Min svigermor synes vi skulle spare pengene og bruge kærestens onkel, som er god til at tage billeder, men han er ikke prof. Jeg blev lidt sur over den kommentar for det er som om det ikke betyder noget for hende, som det betyder for os.  Maden vil hun også gerne bestemme, og har været på nettet og finde billige steder. Og det skal ikke undre mig at når hun hører vi køber bryllupskage hos en bager så vil hun forslå at hun laver den. Hun gør det i god mening men det føles ikke sådan. Og gennem hele planlægningen vil man nok opleve den slags folk desværre.

Jeg håber at i alligevel vil få et dejligt bryllup hvor I ikke behøver tænke på om der er nogen der er utilfredse.

Anmeld

4. januar 2012

lio

Anonym skriver:

Jeg synes også at det er tarveligt af dem. Vi har ligesom nok at se til lige i disse tider, og så har vi altså ikke tid til at gøre dem tilfredse også. Og da slet ikke, når det egentlig er vores fest.

Jeg tror faktisk også efterhånden, at det er mest normalt at det er forloveren der sidder der.  Måske mine svigerforældre er ret gammeldags...

Jeg synes helt ærligt, at de må forstå jeres beslutning når det er jeres fest, har hørt lign. problemer før hvor bedsteforældre forlangte at side forrest i kirken til barnedåb, der hvor fadderne skulle sidde! nogen gange må de altså lære at trække sig tilbage og acceptere at ikke alle gør som de selv ønsker og det er ikke deres fest.

held og lykke med brylluppet og håber i får en uforglemmelig fest uden lign. problemer.

Anmeld

4. januar 2012

Pige2009

Anonym skriver:

Tusind tak - det skal nok blive en fantastisk dag  - den får mine svigerforældre ikke lov til at ødelægge.

Nej, den er jeres!

Anmeld

5. januar 2012

Anonym trådstarter

samantha1986 skriver:

Jeg tror desværre altid man vil opleve at nogen ikke er tilfredse, og de er ikke klar over hvor meget det sårer og ødelægger for dem der skal giftes.

Vi havde fundet e fotograf der skal tage billeder før, under og efter vielsen, samt gruppebillede og portræt billeder. Han var billig og vi synes det ser godt ud det han har lavet. Min svigermor synes vi skulle spare pengene og bruge kærestens onkel, som er god til at tage billeder, men han er ikke prof. Jeg blev lidt sur over den kommentar for det er som om det ikke betyder noget for hende, som det betyder for os.  Maden vil hun også gerne bestemme, og har været på nettet og finde billige steder. Og det skal ikke undre mig at når hun hører vi køber bryllupskage hos en bager så vil hun forslå at hun laver den. Hun gør det i god mening men det føles ikke sådan. Og gennem hele planlægningen vil man nok opleve den slags folk desværre.

Jeg håber at i alligevel vil få et dejligt bryllup hvor I ikke behøver tænke på om der er nogen der er utilfredse.

Ja, du har sikkert desværre nok ret i. Det er sgu ærgeligt.

Kan godt forstå hvad du mener med at det er træls når folk kommer med forslag til alverdens ting. Man ville jo nok sige til, hvis man har brug for gode råd og sådan.

Men vi må huske at det er vores fester og dermed os der afgør hvad vi vil, ik?

Tak, håber også at I får et rigtig dejligt bryllup, og at der ikke bliver alt for meget indblanding fra andre.

Anmeld

5. januar 2012

Anonym trådstarter

Qoco skriver:

Jeg synes helt ærligt, at de må forstå jeres beslutning når det er jeres fest, har hørt lign. problemer før hvor bedsteforældre forlangte at side forrest i kirken til barnedåb, der hvor fadderne skulle sidde! nogen gange må de altså lære at trække sig tilbage og acceptere at ikke alle gør som de selv ønsker og det er ikke deres fest.

held og lykke med brylluppet og håber i får en uforglemmelig fest uden lign. problemer.

Ja, det er sgu barnlig opførsel, og det er sørgeligt.  Vores barn skal døbes samme dag, og det bliver to vennepar der skal stå faddere. Jeg har også en lille mistanke om, at svigerforældrerne heller ikke er helt tilfredse med det. Min kæreste har en lillebror, og det skal ikke undre mig at de også havde regnet med at han skulle stå fadder sammen med mine søskende. Men det er deres problem. Vi gør det som vi ønsker at gøre det.

Tusind tak. Det skal nok blive en dejlig dag. Glæder mig rigtig meget.    

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.