Bestman eller?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvem mener I, skal sidde ved brudgommen i kirken inden selve vielsen?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

3.252 visninger
35 svar
0 synes godt om
2. januar 2012

Anonym trådstarter

Jeg skal giftes med min dejlige kæreste her om en lille måned. Min kæreste har spurgt sin bedste ven om han vil sidde ved ham i kirken. Det er hans far og mor nu blevet meget skuffet og såret over. Vi har aldrig antydet at det var hans far der skulle sidde der. Det er bare en rigtig træls situation vi er i nu. Er noget ked af det.  Men hans forældre er meget sådan nogle traditionstyper, men det er vi ikke (og det ved de godt). Vores bryllup skal heller ikke være noget kæmpe stort noget.

Hvad mener I? Kunne godt tænke mig at se hvad der er mest almindeligt.
På forhånd tak for jeres svar.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2012

Dot D

Hvad med at tage dem begge med, det har jeg set flere gange

Anmeld

2. januar 2012

Pige2009

Anonym skriver:

Jeg skal giftes med min dejlige kæreste her om en lille måned. Min kæreste har spurgt sin bedste ven om han vil sidde ved ham i kirken. Det er hans far og mor nu blevet meget skuffet og såret over. Vi har aldrig antydet at det var hans far der skulle sidde der. Det er bare en rigtig træls situation vi er i nu. Er noget ked af det.  Men hans forældre er meget sådan nogle traditionstyper, men det er vi ikke (og det ved de godt). Vores bryllup skal heller ikke være noget kæmpe stort noget.

Jeg mener brudgommen selv bør vælge sin forlover, så stå ved jeres beslutning

Anmeld

2. januar 2012

Anonym trådstarter

Dot D skriver:

Hvad med at tage dem begge med, det har jeg set flere gange

Ja, det kunne da selvfølgelig også være en mulighed.

Anmeld

2. januar 2012

Anonym trådstarter

Jeg mener brudgommen selv bør vælge sin forlover, så stå ved jeres beslutning

Ja, sådan tænker jeg også. Min kæreste vil hellere ikke ændre på det, for nu har vi jo spurgt hans kammerat.

Anmeld

2. januar 2012

lio

det vil jeg mene er forloveren, det har det været til alle de bryllupper jeg har deltaget i, han er jo en del af det.

Anmeld

2. januar 2012

K&S

Anonym skriver:

Din kommende mand har valgt sin bedste ven som forlover og derfor er det selvfølgelig ham, der skal sidde ved siden af din kommende mand i kirken

I skal gøre, som I føler er rigtigt

Anmeld

2. januar 2012

Anonym trådstarter

Qoco skriver:

det vil jeg mene er forloveren, det har det været til alle de bryllupper jeg har deltaget i, han er jo en del af det.

Ja, og det er også det min kæreste ønsker.  Jeg er slet ikke sikker på at min kæreste selv havde tænkt på sin far.

Jeg kan bare ikke rigtig tage at de så bliver så fornærmet over det, for det er da slet ikke unormalt at det er forloveren som sidder der.  

Anmeld

2. januar 2012

Kay

jeg kan ikke se det normale i at det er faren der skal sidde der oppe...

jo kvindens far da det er ham der giver hende bort... men manden bliver jo ikke givet bort... så det er da noget fis...

din kæreste må tage en snak med hans forældre... for det er da hans bedste ven der skal sidde der og støtte ham

Anmeld

2. januar 2012

Anonym trådstarter

K&S skriver:

Din kommende mand har valgt sin bedste ven som forlover og derfor er det selvfølgelig ham, der skal sidde ved siden af din kommende mand i kirken

I skal gøre, som I føler er rigtigt

Ja, det har du ret i. Vi kan heller ikke være bekendt, og trække i land igen.  

Jeg synes tilgengæld ikke at mine svigerforældre kan være bekendt at blive så fornærmet. Jeg er ked af det, men også noget chokeret over det lige nu. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.