Bestman eller?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. januar 2012

K&S

Anonym skriver:

Ja, det har du ret i. Vi kan heller ikke være bekendt, og trække i land igen.  

Jeg synes tilgengæld ikke at mine svigerforældre kan være bekendt at blive så fornærmet. Jeg er ked af det, men også noget chokeret over det lige nu. 

Det synes jeg helt bestemt heller ikke, de kan tillade sig....!

Det er jeres dag og jeres beslutning

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2012

Anonym trådstarter

Kay skriver:

jeg kan ikke se det normale i at det er faren der skal sidde der oppe...

jo kvindens far da det er ham der giver hende bort... men manden bliver jo ikke givet bort... så det er da noget fis...

din kæreste må tage en snak med hans forældre... for det er da hans bedste ven der skal sidde der og støtte ham

Lige nøjagtigt! Ja, han må lige tage en snak med dem. Er bare ked af at det er nu, de skal være så fornærmet. Der er ikke længe til den store dag, og så har man bare ikke brug for, at bruge energi på sådan noget også. Vi skal både have bryllup og barnedåb den dag, så der er nok at se til.  

Anmeld

2. januar 2012

Anonym trådstarter

K&S skriver:

Det synes jeg helt bestemt heller ikke, de kan tillade sig....!

Det er jeres dag og jeres beslutning

Jeg takker mange gange for din forståelse.  

Anmeld

3. januar 2012

lio

Anonym skriver:

Ja, og det er også det min kæreste ønsker.  Jeg er slet ikke sikker på at min kæreste selv havde tænkt på sin far.

Jeg kan bare ikke rigtig tage at de så bliver så fornærmet over det, for det er da slet ikke unormalt at det er forloveren som sidder der.  

Jeg synes det er enormt tarveligt af dem at give jer det problem, de må altså acceptere den måde i gør tingene på og forstå det, desuden er det altså FOR MIG meget traditionelt at forloveren sidder ved gommen, det er jo ham der har ringene.

Anmeld

3. januar 2012

th

Anonym skriver:

Jeg skal giftes med min dejlige kæreste her om en lille måned. Min kæreste har spurgt sin bedste ven om han vil sidde ved ham i kirken. Det er hans far og mor nu blevet meget skuffet og såret over. Vi har aldrig antydet at det var hans far der skulle sidde der. Det er bare en rigtig træls situation vi er i nu. Er noget ked af det.  Men hans forældre er meget sådan nogle traditionstyper, men det er vi ikke (og det ved de godt). Vores bryllup skal heller ikke være noget kæmpe stort noget.

Hvad mener I? Kunne godt tænke mig at se hvad der er mest almindeligt.
På forhånd tak for jeres svar.

jeg har stemt blankt, da ved min bror var det både min far og hans bedste ven.

så synes det skal være begge to

Anmeld

3. januar 2012

Nessie

Forloveren sidder ALTID sammen med gommen, men jeg har tit set at faren også sidder der, så det er nok bare hvad man helst selv vil.

Synes dog ikke at de kan være bekendt at sige noget til jer, det er jeres bryllup, og jer der vælger hvem der skal sidde sammen med gommen

Anmeld

3. januar 2012

Pige2009

Anonym skriver:

Ja, sådan tænker jeg også. Min kæreste vil hellere ikke ændre på det, for nu har vi jo spurgt hans kammerat.

Fornuftigt Håber I får en dejlig dag

Anmeld

3. januar 2012

samantha1986

Anonym skriver:

Jeg skal giftes med min dejlige kæreste her om en lille måned. Min kæreste har spurgt sin bedste ven om han vil sidde ved ham i kirken. Det er hans far og mor nu blevet meget skuffet og såret over. Vi har aldrig antydet at det var hans far der skulle sidde der. Det er bare en rigtig træls situation vi er i nu. Er noget ked af det.  Men hans forældre er meget sådan nogle traditionstyper, men det er vi ikke (og det ved de godt). Vores bryllup skal heller ikke være noget kæmpe stort noget.

Hvad mener I? Kunne godt tænke mig at se hvad der er mest almindeligt.
På forhånd tak for jeres svar.

Jeg har stemt på kærestens bedste ven. Her ved os er det nemlig ham som skal være forlover. Det er da kun mest almindeligt. Men kunne da godt forestille mig at kærestens far ville mugge over det.

Vi er heller ikke de mest traditionsrige mennersker. Feks. skal vores forældre ikke sidde ved vores bord, det skal vores gode venner. Dette skaber også lidt ballade. men jeg vil ikke sidde ved bord med kærestens far en hel aften.

I skal altså gøre hvad I selv føler for. Og hans forældre burde ikke blande sig i hvad i gør.

Anmeld

3. januar 2012

MorEllen

Da vi blev gift havde vi kun vores bedste venner til at sidde sammen med os ved alteret. Jeg havde min bedste venninde og min man havde sin bedste ven. Det var det mest naturlige for os, og jeg ved faktisk ikke om vores forældre bled skuffet -vi har aldrig talt om det. 

Jeg synes din mand skal have din bedste ven ved alteret, hvis det føles mest naturlig for ham. Han kan jo evt. have begge, det er det jo nogen der gør.

Held og lykke med det forestående bryllup

Anmeld

4. januar 2012

Anonym trådstarter

Qoco skriver:

Jeg synes det er enormt tarveligt af dem at give jer det problem, de må altså acceptere den måde i gør tingene på og forstå det, desuden er det altså FOR MIG meget traditionelt at forloveren sidder ved gommen, det er jo ham der har ringene.

Jeg synes også at det er tarveligt af dem. Vi har ligesom nok at se til lige i disse tider, og så har vi altså ikke tid til at gøre dem tilfredse også. Og da slet ikke, når det egentlig er vores fest.

Jeg tror faktisk også efterhånden, at det er mest normalt at det er forloveren der sidder der.  Måske mine svigerforældre er ret gammeldags...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.