Jeg så også programmet og synes det er vildt underholdende og interessant. Det er spændende at se de personlige beretninger og baggrunde for hvorfor parrene har valgt at få børn.
Jeg blev gravid uden at have planlagt det for 24 uger siden og selvom jeg tog p-piller. Heldigvis er min kæreste og jeg begge glade for overraskelsen.
Jeg kan ikke lade være med at tænke på, at jeg gennem næsten 5 år var ufrivillig single og det eneste jeg ønskede mig i livet, var en kæreste. Derfor har jeg altid haft svært ved at forholde mig til, at par der var så heldige at have fundet hinanden at dele livet med, kunne have endnu et krav til livet, for at de kunne blive lykkelige. For mig er et barn et levende væsen og en gave, som ingen kan have krav på at kunne få, som var det en ting.
Men da jeg så programmet og efter at jeg selv er blevet gravid, så kan jeg bedre forstå den sorg det må være ikke at kunne indfri det instinkt ,som de fleste har, om at skabe et liv og bringe et helt nyt menneske til verden.
Men hvorfor er det egentlig sådan et stort ønske for, især, os kvinder at få børn? Hvad tror I?
Anmeld