Ser I det Mission Baby på DR?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. marts 2009

pussekat

hejsa
ja mig og min mand så det og vi da vi ønske os et barn og her prøve i 4 år nu så vi kan se mange ting i det de gør for at få der ønske barn jeg /vi er hele grøn over alle det gravid mave håbet på jeg bliv gravid nu skal ud og se på fredag om æg er stor nok til at kom ud for et julebarn/børn her

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
pussekat skriver:

hejsa
ja mig og min mand så det og vi da vi ønske os et barn og her prøve i 4 år nu så vi kan se mange ting i det de gør for at få der ønske barn jeg /vi er hele grøn over alle det gravid mave håbet på jeg bliv gravid nu skal ud og se på fredag om æg er stor nok til at kom ud for et julebarn/børn her

Krydser rigtig meget for at det lykkes for jer nu!!!!

Anmeld

4. marts 2009

Miamaja

Til jer der ikke fik det set, så ser det ud som om det kan ses online:
http://www.dr.dk/DR1/Mission_Baby/index.htm

Tak for linket. alletiders at kunne se dansk tv udsendelse

jeg har det sadan at jeg KAN ikke forstaa hvorfor de par der der kun har provet i 5 maanedersynes allerede det er frygteligt at de endnu ikke er gravide det er ganske normalt at der gaar 1 aar for den er der

Anmeld

5. marts 2009

Mathilde

Zafir skriver:

HVis man skal se tv i nogenlunde opløsning uden alt for mange hakker, skal man helst op i over 2 mbit.

Og have en buffer på MINDST 60 sek... og helst over 2 gb ram

God fornøjelse.

Okay
Det kørte meget bedre igår, så det var nok bare lidt startvanskeligheder

Anmeld

5. marts 2009

mifune

Miamaja skriver:

Tak for linket. alletiders at kunne se dansk tv udsendelse

jeg har det sadan at jeg KAN ikke forstaa hvorfor de par der der kun har provet i 5 maanedersynes allerede det er frygteligt at de endnu ikke er gravide det er ganske normalt at der gaar 1 aar for den er der

Jeg kan sådan set godt forstå dem, men nu blev jeg gravid på første forsøg inden jeg havde en spontanabort. Efter spontanaborten er det ret vigtigt at det sker hurtigt igjen, men det gør det ikke som første gang.

Det der undrer mig mere, er dem som ønsker at blive gravide og som har sex, hvad var det, en eller to gange i måneden..?! Hvis man har så usikkert forhold til nærhed og kærlighed, hvad kan man da tilbyde et lille barn?

Anmeld

5. marts 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Mathilde skriver:

Okay
Det kørte meget bedre igår, så det var nok bare lidt startvanskeligheder

Det kan også være at jeres båndbredde var helt vildt lav dagen før og den så har været højere. Det kan også være at mange har villet se det samme og det derfor har hakket

Godt du fik mulighed for at se det

Anmeld

5. marts 2009

Lise

Gik igang med at se det, men blev konstant forstyrret af en lille øgle der ikke ville sove den aften.

Men heldigvis bliver det genudsendt om en time - og "heldigvis" ligger jeg syg på sofaen, så nu skal jeg se det

Anmeld

5. marts 2009

landskronagade

Jeg så også programmet og synes det er vildt underholdende og interessant. Det er spændende at se de personlige beretninger og baggrunde for hvorfor parrene har valgt at få børn.

Jeg blev gravid uden at have planlagt det for 24 uger siden og selvom jeg tog p-piller. Heldigvis er min kæreste og jeg begge glade for overraskelsen.

Jeg kan ikke lade være med at tænke på, at jeg gennem næsten 5 år var ufrivillig single og det eneste jeg ønskede mig i livet, var en kæreste. Derfor har jeg altid haft svært ved at forholde mig til, at par der var så heldige at have fundet hinanden at dele livet med, kunne have endnu et krav til livet, for at de kunne blive lykkelige. For mig er et barn et levende væsen og en gave, som ingen kan have krav på at kunne få, som var det en ting.

Men da jeg så programmet og efter at jeg selv er blevet gravid, så kan jeg bedre forstå den sorg det må være ikke at kunne indfri det instinkt ,som de fleste har, om at skabe et liv og bringe et helt nyt menneske til verden.

Men hvorfor er det egentlig sådan et stort ønske for, især, os kvinder at få børn? Hvad tror I?

Anmeld

5. marts 2009

Honningblomst

landskronagade skriver:

Jeg så også programmet og synes det er vildt underholdende og interessant. Det er spændende at se de personlige beretninger og baggrunde for hvorfor parrene har valgt at få børn.

Jeg blev gravid uden at have planlagt det for 24 uger siden og selvom jeg tog p-piller. Heldigvis er min kæreste og jeg begge glade for overraskelsen.

Jeg kan ikke lade være med at tænke på, at jeg gennem næsten 5 år var ufrivillig single og det eneste jeg ønskede mig i livet, var en kæreste. Derfor har jeg altid haft svært ved at forholde mig til, at par der var så heldige at have fundet hinanden at dele livet med, kunne have endnu et krav til livet, for at de kunne blive lykkelige. For mig er et barn et levende væsen og en gave, som ingen kan have krav på at kunne få, som var det en ting.

Men da jeg så programmet og efter at jeg selv er blevet gravid, så kan jeg bedre forstå den sorg det må være ikke at kunne indfri det instinkt ,som de fleste har, om at skabe et liv og bringe et helt nyt menneske til verden.

Men hvorfor er det egentlig sådan et stort ønske for, især, os kvinder at få børn? Hvad tror I?

Det er da helt igennem biologisk...det vi er skabt til og for.
Jeg kender det ene par og sad og krummede tær, men det er en anden historie...
Tilfældigt jeg så det og det sagde mig altså ingenting...mon det er et tegn på t jeg er helt færdig med at få børn??
Knus Eva

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.