Ser I det Mission Baby på DR?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. marts 2009

SaNiNa

Zafir skriver:

Prøv at kør en hastigheds-test og se om du får den hastighed du betaler for. Ellers er det en god idé at sætte bufferen lidt op, på det nettv du betaler for - eller i sidste ende, er det altid en god idé at smide en ram klods eller to i sin computer, da der næsten altid er sparet på det, fra producentens side

- Så burde det køre.

Jeg ser meget tv fra nettet, da jeg bor på landet og IKKE gider at betale for en parabol eller sådan noget shite Men nogen dage kører det bare IKKE godt... så må man lige vente et par dage...

Men du kan fx. køre en hastighedstest her: speedtest.cybercity.dk

husk der altid går noget til spilde under "transporten"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Sanne skriver:

husk der altid går noget til spilde under "transporten"

Helt sikkert... Men hvis du fx som jeg gør betaler for 5 mbit (fordi jeg ikke kan få mere) og rimelig tit, så får vi ikke leveret mere end 1,5 mbit Så er det ikke kun 'transporten' der er galt...

Anmeld

4. marts 2009

SaNiNa

Zafir skriver:

Helt sikkert... Men hvis du fx som jeg gør betaler for 5 mbit (fordi jeg ikke kan få mere) og rimelig tit, så får vi ikke leveret mere end 1,5 mbit Så er det ikke kun 'transporten' der er galt...

vi betaler for en 20 mbit og får lige omkring 13 så der er et kæmpe svind...

Anmeld

4. marts 2009

Moderator

Sanne skriver:

vi betaler for en 20 mbit og får lige omkring 13 så der er et kæmpe svind...

Men der BURDE ikke være så stort svind... Det er mega træls...

På et tidspunkt blev vi tilbudt at sætte hastigheden op til 8, hvilket bevirkede at vores netforbindelse gik helt fra hinanden... Så havde vi slet ikke noget net.

Men det meste af tiden har vi ca 3... Så kan vi sagtens se nettv.

Anmeld

4. marts 2009

SaNiNa

Zafir skriver:

Men der BURDE ikke være så stort svind... Det er mega træls...

På et tidspunkt blev vi tilbudt at sætte hastigheden op til 8, hvilket bevirkede at vores netforbindelse gik helt fra hinanden... Så havde vi slet ikke noget net.

Men det meste af tiden har vi ca 3... Så kan vi sagtens se nettv.

Ja syntes osse det er fræk man ikke får det man betaler for og at svindet er så stort kan jeg slet ikke forholde mig til...

Anmeld

4. marts 2009

Moderator

Sanne skriver:

Ja syntes osse det er fræk man ikke får det man betaler for og at svindet er så stort kan jeg slet ikke forholde mig til...

Nej, det er totalt svindel og humbug. Så burde de jo ikke sige at man kan få så stor hastighed!?.. mmm... Selvom de siger at det er OPTIL 20 mbit fx man betaler for. Så regner man jo ikke med at den næsten kun skal være halvdelen.

Anmeld

4. marts 2009

Mathilde

Zafir skriver:

Prøv at kør en hastigheds-test og se om du får den hastighed du betaler for. Ellers er det en god idé at sætte bufferen lidt op, på det nettv du betaler for - eller i sidste ende, er det altid en god idé at smide en ram klods eller to i sin computer, da der næsten altid er sparet på det, fra producentens side

- Så burde det køre.

Jeg ser meget tv fra nettet, da jeg bor på landet og IKKE gider at betale for en parabol eller sådan noget shite Men nogen dage kører det bare IKKE godt... så må man lige vente et par dage...

Men du kan fx. køre en hastighedstest her: speedtest.cybercity.dk

Det vil jeg da lige få min kæreste til at kigge på når han kommer hjem fra arbejde Jeg er nemlig ikke selv en haj til computer...vidst nærmere kun en lille guldfisk

Tak for hjælpen.
Knus

Anmeld

4. marts 2009

Moderator

Mathilde skriver:

Det vil jeg da lige få min kæreste til at kigge på når han kommer hjem fra arbejde Jeg er nemlig ikke selv en haj til computer...vidst nærmere kun en lille guldfisk

Tak for hjælpen.
Knus

HVis man skal se tv i nogenlunde opløsning uden alt for mange hakker, skal man helst op i over 2 mbit.

Og have en buffer på MINDST 60 sek... og helst over 2 gb ram

God fornøjelse.

Anmeld

4. marts 2009

SaNiNa

Mathilde skriver:

Tak for hjælpen.
Knus

hvor er du sød søde en lille guldfisk...

Anmeld

4. marts 2009

Balderson

Ja, det så jeg... Og det er bestemt noget jeg vil se fremover...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.