Ser I det Mission Baby på DR?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Ser du Mission Baby?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

7.937 visninger
28 svar
0 synes godt om
3. marts 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg sidder og ser det... Jeg bliver bare helt ked af det. Rigtig sært, for jeg har selv besluttet, at jeg ikke skal være gravid denne måned og de næste 2... Men det er nok stadig det, med at jeg burde gå rundt og være helt rund...

MEN - på den anden side syntes jeg jo det er smadder spændende og hyggeligt. Men jeg føler det virkelig som et mirakel, der bare er vildt langt væk nu.
Samtidig, så ved jeg godt, at jeg også bare er lidt mut, fordi jeg har fået menstruation idag.

Suk...

Men altså, det er jo lidt sjovt, fordi det er 100 par, så det er sådan et 'statistisk udsnit' på en måde... hmmm...

Hvad syntes I om programmet, det var ok sobert og fint ellers syntes jeg.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2009

finkedinke

Jeg så det også, men kun halvt mens jeg lige ordnede vasketøjet.

Programmet rammer lige ind i mit inderste, også selv om jeg lige har fået min tredje lille pige for 6 uger siden.

Det må være svært at skulle stå og teste for graviditet på rad og række, mens andre kigger på. Jeg syntes det var lidt hårdt at se lige den del. Jeg har tidligere haft to ufrivillige aborter og husker også tydeligt skuffelsen og sorgen over at stå med en negativ test. Og følelsen af nederlag når menses kommer.

Selv om jeg (måske) ikke skal have flere børn vil jeg nok altid have det lille stik af misundelse når jeg ser en gravid.

Berith

Anmeld

3. marts 2009

Miss BananaHammock

Jeg så programmet og skal helt sikkert følge med i de 11 næste, men ja, jeg måtte da også sluge en klump på vegnene af de par der ikke blev gravide i denne omgang. Specielt dem der har prøvet i 2 - 6 år. Vi har selv prøvet i 4 måneder og håber ikke vi skal igennem så lang en prøvelse som nogle af de par har været, eller måske skal igennem.

Anmeld

4. marts 2009

Janep

Jeg har ikk set det´, men det lyder da spændende Hvilket program kommer det på?

Anmeld

4. marts 2009

Miss BananaHammock

Janep skriver:

Jeg har ikk set det´, men det lyder da spændende Hvilket program kommer det på?

Det er på DR 1

Anmeld

4. marts 2009

Mathilde

Jeg vil meget gerne se det, men vi kan ikke se fjernsyn før d. 12 marts da vi lige er flyttet.
Vi har betalt for at kunne se nogle kanaler på nettet, men forbindelsen er vildt dårlig og hakker og fryser, så jeg fik ikke voldsomt meget ud af det. Men jeg vil helt sikkert følge med i det

Anmeld

4. marts 2009

Janep

Nena skriver:

Det er på DR 1

det står jo os i overskriften
Det må jeg hellere få set næste gang det kommer

Anmeld

4. marts 2009

Miss BananaHammock

Til jer der ikke fik det set, så ser det ud som om det kan ses online:
http://www.dr.dk/DR1/Mission_Baby/index.htm

Anmeld

4. marts 2009

Miss BananaHammock

Janep skriver:

det står jo os i overskriften
Det må jeg hellere få set næste gang det kommer

Anmeld

4. marts 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Mathilde skriver:

Jeg vil meget gerne se det, men vi kan ikke se fjernsyn før d. 12 marts da vi lige er flyttet.
Vi har betalt for at kunne se nogle kanaler på nettet, men forbindelsen er vildt dårlig og hakker og fryser, så jeg fik ikke voldsomt meget ud af det. Men jeg vil helt sikkert følge med i det

Prøv at kør en hastigheds-test og se om du får den hastighed du betaler for. Ellers er det en god idé at sætte bufferen lidt op, på det nettv du betaler for - eller i sidste ende, er det altid en god idé at smide en ram klods eller to i sin computer, da der næsten altid er sparet på det, fra producentens side

- Så burde det køre.

Jeg ser meget tv fra nettet, da jeg bor på landet og IKKE gider at betale for en parabol eller sådan noget shite Men nogen dage kører det bare IKKE godt... så må man lige vente et par dage...

Men du kan fx. køre en hastighedstest her: speedtest.cybercity.dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.