Kan man blive sat igang... hvis

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. januar 2012

132319

Camulla skriver:

Ja, det kan man godt, ved bare ikke om de gør det før tid. Min baby er stor og eftersom min første også var stor og sad fast, bliver jeg sat igang 40+2, hvis jeg ikke har født inden. Jordemoderen synes ikke jeg skulle igennem sådan en fødsel igen.

Han blev for præcis 2 uger siden (36+2) skønnet til mindst 3 kg...

Synes da ikke at 3 kg 36+2, lyder sådan kæmpe kæmpe stort. Min datter er født 3200 gram, er født 36+6 og var lidt over gennemsnit

Til TS: Jeg tror at baby skal skønnes meget meget stor før de sætter fødslen i gang. Det allerbedste er jo at barnet kommer ud af sig selv, uden igangsættelse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2012

Camulla

132319 skriver:

Synes da ikke at 3 kg 36+2, lyder sådan kæmpe kæmpe stort. Min datter er født 3200 gram, er født 36+6 og var lidt over gennemsnit

Til TS: Jeg tror at baby skal skønnes meget meget stor før de sætter fødslen i gang. Det allerbedste er jo at barnet kommer ud af sig selv, uden igangsættelse

Nej, det har du ret i, han ligger lige på grænsen af kurven, men jeg fik at vide, at det samtidig er fordi jeg er så lille, at det var ved at gå galt med Micas og det skulle ikke ske igen...

Anmeld

3. januar 2012

Chalala85

Baagøe skriver:

Hvor meget er din bebs skønnet til?

1300g i uge 28. Men min første fødte blev skudt til 3300g den da han kom til verden men kom ud med en vægt på 4250g. Det har bare gjort at jeg virkelig er nervøs, har mareridt om jeg får en bebs på over 5000g. Skulle først til JM i uge 36 med snakkede med Herlev og de sagde de synes jeg skulle bede om en tid mere så jeg kunne få lidt ro på.

Da min søn kom til verden var de også i tvivl om hans vægt var skyld i fødslens forløb, så vil bare gerne have så meget ro i sinden som jeg kan få.

Anmeld

3. januar 2012

Pige2009

Chalala85 skriver:

1300g i uge 28. Men min første fødte blev skudt til 3300g den da han kom til verden men kom ud med en vægt på 4250g. Det har bare gjort at jeg virkelig er nervøs, har mareridt om jeg får en bebs på over 5000g. Skulle først til JM i uge 36 med snakkede med Herlev og de sagde de synes jeg skulle bede om en tid mere så jeg kunne få lidt ro på.

Da min søn kom til verden var de også i tvivl om hans vægt var skyld i fødslens forløb, så vil bare gerne have så meget ro i sinden som jeg kan få.

Det var faktisk det samme her Laura blev skudt til 3400-3500 gram dagen før, jeg fødte, og hun kom ud med en kampvægt på 4200 gram

Anmeld

3. januar 2012

Chalala85

Baagøe skriver:

Det var faktisk det samme her Laura blev skudt til 3400-3500 gram dagen før, jeg fødte, og hun kom ud med en kampvægt på 4200 gram

Vildt.... synes det er ret meget at skyde forkert

Anmeld

4. januar 2012

Pige2009

Chalala85 skriver:

Vildt.... synes det er ret meget at skyde forkert

Ja, samme her

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.