Kan man blive sat igang... hvis

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. januar 2012

Chalala85

Camulla skriver:

Nej, det var da også helt vildt med 3 dage.. Puha, det skal du da ikke igennem igen da! Men man mp jo stole på at de ved hvad der er bedst, men har bare tit sine egne ideer og vil gerne have baby hurtigt ud og helst lidt før tid  

Ja det var en rigtig hård omgang. Jeg stoler også på de ved bedst, man satser også på jeg bliver forstået og hørt på af JM, så kan man måske finde en gylden mellemvej.

Drømmer bare konstant han kommer ud og vejer over 5000g og det kan jeg slet ikke overskue hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2012

Camulla

Chalala85 skriver:

Ja det var en rigtig hård omgang. Jeg stoler også på de ved bedst, man satser også på jeg bliver forstået og hørt på af JM, så kan man måske finde en gylden mellemvej.

Drømmer bare konstant han kommer ud og vejer over 5000g og det kan jeg slet ikke overskue hehe

Nej, det kan jeg sku godt forstå... Jeg læste at ens børn i gennemsnit pr. graviditet stiger med 500 g. i vægt... Puha, dette er mit sidste barn så! Jeg skal ikke have en på 5210! Ha ha!

Anmeld

2. januar 2012

Chalala85

Camulla skriver:

Nej, det kan jeg sku godt forstå... Jeg læste at ens børn i gennemsnit pr. graviditet stiger med 500 g. i vægt... Puha, dette er mit sidste barn så! Jeg skal ikke have en på 5210! Ha ha!

haha det kan jeg godt forstå du ikke vil

Tror liiiige jeg snakker med hende d. 16 og får lidt ro på

Anmeld

2. januar 2012

Caracatita

Chalala85 skriver:

Hvordan var det at føde en på 4800??

Det var faktisk ikke slemt. Jeg ville gerne føde i vand, men da hovedet var ude kom der ikke flere presseveer - jdm troede, han sad fast, så hun tilkaldte en masse mennesker, for jeg måtte ikke blive i vandet. Så med et hoved ude, skulle jeg op af det STORE fødekar og gå 3 meter hen til fødelejet. Det kunne jeg ikke lige overskue, så da jeg havde 1 ben udenfor karet, blev han presset ud JEg havde så ikke lige tænkt på, om der var nogen til at gribe ham, men det var der heldigvis.
Så snart han var ude, smuttede alle de tilkaldte hen til en anden stue.

Jeg fik som sagt ikke et eneste sting.

Min tredje søn vejede 4500 g - og han blev født efter kun 3 timer med veer - kørte hjemmefra 21.35 - fødte 22.08 og var hjemme igen 00.30 meget underligt lige at smutte en kort tur. Heller ikke et sting.

Anmeld

2. januar 2012

Benjamins'mor

Min sygeplejerske sagde at man ikke blev sat igang før barnet var skønnet til 4500 g.

Anmeld

2. januar 2012

Chalala85

Caracatita skriver:

Det var faktisk ikke slemt. Jeg ville gerne føde i vand, men da hovedet var ude kom der ikke flere presseveer - jdm troede, han sad fast, så hun tilkaldte en masse mennesker, for jeg måtte ikke blive i vandet. Så med et hoved ude, skulle jeg op af det STORE fødekar og gå 3 meter hen til fødelejet. Det kunne jeg ikke lige overskue, så da jeg havde 1 ben udenfor karet, blev han presset ud JEg havde så ikke lige tænkt på, om der var nogen til at gribe ham, men det var der heldigvis.
Så snart han var ude, smuttede alle de tilkaldte hen til en anden stue.

Jeg fik som sagt ikke et eneste sting.

Min tredje søn vejede 4500 g - og han blev født efter kun 3 timer med veer - kørte hjemmefra 21.35 - fødte 22.08 og var hjemme igen 00.30 meget underligt lige at smutte en kort tur. Heller ikke et sting.

Hold da op.. jamen det er jo dejligt med en guld historie om støre baby

Anmeld

2. januar 2012

Chalala85

Benjamins'mor skriver:

Min sygeplejerske sagde at man ikke blev sat igang før barnet var skønnet til 4500 g.

Ja det kan jeg næsten fornemme er alm. kotume.  Jeg tror lige min Jm og jeg skal have en lille snak

Anmeld

2. januar 2012

Pige2009

Chalala85 skriver:

Hvis ens baby bliver skønnet til at være en del større end forventet?!

Sad lige og tænkte på det og så tænker jeg, hvis man eks. i uge 37-38 får baby skønnet til at veje.. hmm 4000g eller derover bliver man så tilbudt at blive sat igang så man ikke skal føde en kæmpe bebs, eller er det ikke noget der tages hensyn til så længe mor og baby har det godt?!

Så bare lige et lille nysgerrigt spørgsmål fra mig

Jeg er sikker på, at man ikke blot siger sat igang pga. babys størrelse. Så skal der være andre faktorer også såsom smalt bækken og deslige

Anmeld

2. januar 2012

Chalala85

Baagøe skriver:

Jeg er sikker på, at man ikke blot siger sat igang pga. babys størrelse. Så skal der være andre faktorer også såsom smalt bækken og deslige

Det har du nok ret i, må tage det som det kommer. Bare jeg kan få ro på mine bekymringer så er jeg glad

Anmeld

2. januar 2012

Pige2009

Chalala85 skriver:

Det har du nok ret i, må tage det som det kommer. Bare jeg kan få ro på mine bekymringer så er jeg glad

Hvor meget er din bebs skønnet til?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.