Skyggestreg??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. januar 2012

Kløver

Anonym skriver:

Nå for pokker. Jeg troede bare at den var ligesom en almindelig, for sidst da jeg tog en digital og skilte ad, bestod den nemlig slet ikke strakt arm og man kunne slet ikke fange nogen streg med kamera eller noget Men du har ret, jeg må nok hellere tage en ny

Held og lykke. Krydser for en positiv test inden for et par dage

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2012

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Der er altid 2 streger på digital testen,så det kan du altså ikke bruge til noget.

Men hvad er ideen i at betale 100 kr for en test,for ikke at skulle analysere streger,når du alligvel skiller den ad!!!

Krydser finger for du snart står med en positiv test

Anmeld

2. januar 2012

Anonym trådstarter

mea skriver:

Der er altid 2 streger på digital testen,så det kan du altså ikke bruge til noget.

Men hvad er ideen i at betale 100 kr for en test,for ikke at skulle analysere streger,når du alligvel skiller den ad!!!

Krydser finger for du snart står med en positiv test

Ja, det har jeg lige fundet ud af, men den sidste test jeg tog, så bare ikke sådan ud. Der var der slet ikke noget farve i den anden streg.
Og tak

Anmeld

2. januar 2012

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Held og lykke. Krydser for en positiv test inden for et par dage

Mange tak

Anmeld

2. januar 2012

Kløver

Anonym skriver:

Mange tak

Venter spændt på positiv update

Anmeld

2. januar 2012

Emily2012<3

Anonym skriver:

Hej Piger.
Jeg hader at stille sådan nogle spørgsmål, fordi det sikkert bare er mig der er skruk, men kan i se noget på denne test?
Jeg har forsøgt at holde den i strakt arm og der kunne jeg stadig se stregen, men det kan lige så godt være fordi jeg gerne vil se en streg.

Kan godt se en streg.. Prøv at test igen i morgen..

Lidl's test er gode..

Anmeld

2. januar 2012

Anonym trådstarter

Emily-2012 skriver:

Kan godt se en streg.. Prøv at test igen i morgen..

Lidl's test er gode..

Okay, dem har jeg faktisk aldrig prøvet jeg må købe en i morgen

Anmeld

2. januar 2012

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Venter spændt på positiv update

Jeg skal nok opdatere så snart jeg finder ud af noget, men efter jeg fik afvide at der altid er to streger på de der tests, tør jeg ikke rigtig teste

Anmeld

2. januar 2012

Kløver

Anonym skriver:

srusurstrestregestregestregerstregermstreg

Jeg skal nok opdatere så snart jeg finder ud af noget, men efter jeg fik afvide at der altid er to streger på de der tests, tør jeg ikke rigtig teste

DU Kan ikke regne med stregerne i den digitale hvis du skiller den ad, men alle de alm teste kommer der kun 2 inden for tiden hvis man er gravid, er sjældent de fejlviser. Har selv brugt valmed testene, dem jeg synes var De bedste, og viste den positiv brugte jeg en digital til at bekræfte med

Anmeld

2. januar 2012

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

DU Kan ikke regne med stregerne i den digitale hvis du skiller den ad, men alle de alm teste kommer der kun 2 inden for tiden hvis man er gravid, er sjældent de fejlviser. Har selv brugt valmed testene, dem jeg synes var De bedste, og viste den positiv brugte jeg en digital til at bekræfte med

Ja, men jeg er bare skide bange for et negativt svar :b

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.