Skyggestreg??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.372 visninger
26 svar
0 synes godt om
1. januar 2012

Anonym trådstarter

Hej Piger.
Jeg hader at stille sådan nogle spørgsmål, fordi det sikkert bare er mig der er skruk, men kan i se noget på denne test?
Jeg har forsøgt at holde den i strakt arm og der kunne jeg stadig se stregen, men det kan lige så godt være fordi jeg gerne vil se en streg.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2012

Ploffer

Anonym skriver:

Hej Piger.
Jeg hader at stille sådan nogle spørgsmål, fordi det sikkert bare er mig der er skruk, men kan i se noget på denne test?
Jeg har forsøgt at holde den i strakt arm og der kunne jeg stadig se stregen, men det kan lige så godt være fordi jeg gerne vil se en streg.

Jeg kan godt ane en streg 

Prøv at teste imorgen tidlig med morgenurin så kan det være den er tydeligere

Anmeld

1. januar 2012

TWT

Jeg vil ikke kalde det en skyggestreg, da der er farve i

Så jeg tør godt sige tillykke

Hvilken test er det?

Anmeld

1. januar 2012

lukasmor

Anonym skriver:

Hej Piger.

Jeg kan sagtens se en streng så et forsigtigt tillykke herfra

Anmeld

1. januar 2012

Noneother

Jeg kan med lidt god vilje ane en meget svag streg. Prøv igen imorgen. Jeg kan ikke udelukke at den er der, men tør heller ikke sige tillykke.

For dig

Anmeld

1. januar 2012

Anonym trådstarter

Ploffer skriver:

Jeg kan godt ane en streg 

Prøv at teste imorgen tidlig med morgenurin så kan det være den er tydeligere

Hold da op, jeg troede kun det var mig der kunne se den Mange tak for svar

Anmeld

1. januar 2012

Anonym trådstarter

TWT skriver:

Jeg vil ikke kalde det en skyggestreg, da der er farve i

Så jeg tør godt sige tillykke

Hvilken test er det?

Jeg glemte at fortælle at det er en clearblue - jeg burde nok have ladet være med at skille den ad, men jeg kunne ikke lade være. Jeg synes tit der kan være en meget utydelig streg, og så siger den alligevel ikke gravid

Anmeld

1. januar 2012

Anonym trådstarter

Lukasmor skriver:

Jeg kan sagtens se en streng så et forsigtigt tillykke herfra

Puha, jeg er glad for at jeg ikke bare er helt skør. Jeg tør ikke tro på noget, men det er rart at vide at det ikke kun er mig der kan se den

Anmeld

2. januar 2012

Kløver

Jeg kan godt meget svagt ane en streg, men er det fra den digitale kan man ikke regne med det, da den fungerer anderledes end 1 alm test, prøv evt en valmed eller en ny test om et par dage

Anmeld

2. januar 2012

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Jeg kan godt meget svagt ane en streg, men er det fra den digitale kan man ikke regne med det, da den fungerer anderledes end 1 alm test, prøv evt en valmed eller en ny test om et par dage

Nå for pokker. Jeg troede bare at den var ligesom en almindelig, for sidst da jeg tog en digital og skilte ad, bestod den nemlig slet ikke strakt arm og man kunne slet ikke fange nogen streg med kamera eller noget Men du har ret, jeg må nok hellere tage en ny

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.