Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Leneur skriver: Har været inde og lure lidt men vil da gerne vide hvilken af dem du anbefaler? Kigger lidt på den med madplaner, bare for lige at få en rutine inden man prøver nogle af de andre ting af...
Har været inde og lure lidt men vil da gerne vide hvilken af dem du anbefaler? Kigger lidt på den med madplaner, bare for lige at få en rutine inden man prøver nogle af de andre ting af...
Uuuhhh... Den er svær, men jeg sværger meget til laksen med spinat!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jakob'sMor skriver: Jeg bruger disse, du gange selvfølgelig op så det passer med din familie, opskrifterne er laver efter hvad en person må spise, det er ligesom de danske vægtkonsulenter og jeg er 13 kg letter
Jeg bruger disse, du gange selvfølgelig op så det passer med din familie, opskrifterne er laver efter hvad en person må spise, det er ligesom de danske vægtkonsulenter og jeg er 13 kg letter
Hvilke bruger du??
Mor-til-asta-09 skriver: Hvilke bruger du??
Jakob'sMor skriver: Ups glemte da vidst et link i farten Opskrifter.heede.dk
Ups glemte da vidst et link i farten Opskrifter.heede.dk
nåh så var det ikke bare mig der var lidt fatsvag Mange tak for link
Alle de opskrifter på den side, det er kun regnet til 1 person eller hvad??
Mor-til-asta-09 skriver: Alle de opskrifter på den side, det er kun regnet til 1 person eller hvad??
Jakob'sMor skriver: Ja det er det, men vi er tre i min familie og jeg gange bare op, så lidt tricky i starten, men det bliver hurtigt en vane, synes jeg
Ja det er det, men vi er tre i min familie og jeg gange bare op, så lidt tricky i starten, men det bliver hurtigt en vane, synes jeg
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128