Opskrifter på sund mad

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. januar 2012

twinboys

Mor-til-asta-09 skriver:

Er der nogle af dem du vil anbefale... Helst nogle uden for meget fisk i, for det spiser vi ikke herhjemme.

Også snakker jeg lige med manden, for tror først pengene er der til det når børnepengene kommer

jeg har dem alle og synes de er utrolig gode og familieretter og ikke sådan noget underlige ting man skal ud og bruge penge på...men produkter man har i sit hjem...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2012

Mor-til-asta-09

twinboys skriver:

jeg har dem alle og synes de er utrolig gode og familieretter og ikke sådan noget underlige ting man skal ud og bruge penge på...men produkter man har i sit hjem...

Ja lige præcis.. ikke alt muligt fancy pancy

Anmeld

1. januar 2012

twinboys

Mor-til-asta-09 skriver:

Ja lige præcis.. ikke alt muligt fancy pancy

Anmeld

2. januar 2012

Pige2009

Mor-til-asta-09 skriver:

Er det nogle man kan købe selvom man ikke er medlem?

Ja, det har jeg gjort

Anmeld

2. januar 2012

TrineCT

Mor-til-asta-09 skriver:

Hej Piger.

Jeg har sat mig et meget seriøst nytårsfortsæt og har brug for jeres hjælp.. Mit mål er at ende på en 2-cifret vægt. Og det kræver sin sag.

Vil meget gerne have nogle rigtig lækre opskrifter på sund mad, som evt har hjulpet jer.. Og evt også høre nogle af jeres kostplaner... Min plan er at komme i fitness 2 gange om ugen udover det sunde mad...

HJÆLP HJÆLP PIGER/DRENGE

Knus herfra og rigtig godt nytår

Jeg bruger www.madopskrifter.nu

Her man du søge på opskrifter med få kalorier.

TrineCT

Anmeld

2. januar 2012

Mor-til-asta-09

Baagøe skriver:

Ja, det har jeg gjort

HVor har du købt dem henne så

Anmeld

3. januar 2012

Pige2009

Mor-til-asta-09 skriver:

HVor har du købt dem henne så

På nettet Kan ikke huske hjemmesiden, da det er et par år siden efterhånden, men jeg er sikker på, du kan finde noget på google

Anmeld

3. januar 2012

Pige2009

3. januar 2012

Leneur

Baagøe skriver:

Tjek her også:

http://www.vaegtkonsulenterne.dk/pages/webside.asp?articleguid=22753&menuGuid=8384&gclid=COCHltrTs60CFYuIfAod8UKRng

Har været inde og lure lidt men vil da gerne vide hvilken af dem du anbefaler? Kigger lidt på den med madplaner, bare for lige at få en rutine inden man prøver nogle af de andre ting af...

Anmeld

3. januar 2012

Jakob'sMor

Mor-til-asta-09 skriver:

Hej Piger.

Jeg har sat mig et meget seriøst nytårsfortsæt og har brug for jeres hjælp.. Mit mål er at ende på en 2-cifret vægt. Og det kræver sin sag.

Vil meget gerne have nogle rigtig lækre opskrifter på sund mad, som evt har hjulpet jer.. Og evt også høre nogle af jeres kostplaner... Min plan er at komme i fitness 2 gange om ugen udover det sunde mad...

HJÆLP HJÆLP PIGER/DRENGE

Knus herfra og rigtig godt nytår

Jeg bruger disse, du gange selvfølgelig op så det passer med din familie, opskrifterne er laver efter hvad en person må spise, det er ligesom de danske vægtkonsulenter og jeg er 13 kg letter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.