smed krudt efter barnevognen :O

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. januar 2012

Kløver

Mor til Frederic skriver:

TTVivTVivlTVivleTVivlerd

De var vel ikke engang gamle nok til at købe det?

Vi var i aldi ude på vejlevej og oppe ved kassen stod to teenage drenge og prøved at få alle voksne til at købe krudt for dem - da de ikke selv var gamle nok...

De spurgte også mig, om jeg ville købe for dem... Helt ærlig, de kom højst sandsynligt ovre fra korskærparken. Så stod de der og vifted med flere 100 kr, hvor de så end har fået dem fra.

burde have taget dem i nakkeskind og slebt dem hjem til deres forældre og spurgt om de havde finanseret de penge og om de vidste hvad de 2 havde gang i...

Unge idag altså...

Tvivler de var gamle nok. Utroligt at stå og prøve at få nogle til at købe, Men ja de får jo nok desværre fat i det hvis de virkelig vil. Har godt nok også været mange høje brag, hvor man ikke var i tvivl om nogle havde mistet en postkasse :s

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2012

Mor til Frederic og Freya

Maja84 skriver:

Tvivler de var gamle nok. Utroligt at stå og prøve at få nogle til at købe, Men ja de får jo nok desværre fat i det hvis de virkelig vil. Har godt nok også været mange høje brag, hvor man ikke var i tvivl om nogle havde mistet en postkasse :s

Ja de har taget mange ved grænsen med ulovligt krudt...

Herude har der heldigvis været stille, så frederic sov fra det hele. Kun godmodig ballade, som barber skum og pastkasser fyldte med hjemmelavet konfeti; knækked lange pasta'er og avis strimler..

Men ja, man kunne i det fjerne høre nogle ordenlige brag, som ihvertfald ikke kan købes herhjemme...

Anmeld

1. januar 2012

Maja_4000

Nej, de ville bare sende en bil med det samme for at se om de kunne finde dem. Så ved ikke om de fik fat i dem, Men håber det, da de blev ved med at gå og smide krudt.
Men synes godt nok nytårs løjer er blevet grove efterhånden, så bla et sted hvor nogle havde sprængt nogle sække med skræl, ud over det hele, tidligere på aftenen havde de været hele og lukkede, og lå på en trailer inde i en carport, senere var den trukket ud og sækkene sprængt ud over det hele.
Synes godt nok nogle kunne bruge lidt respekt over for krudt og andre :/

Ærgeligt .. Det kunne da være "sjovt" at vide , om de fik fat på dem .. 

Ja , det synes jeg også ! Der bor nogle "små" drenge to opgange fra os .. De har stået ude HVER dag hele december og leget med krudt .. Fatter det simpelthen ikke .. Der er én af dem som er fornuftig og altid beder de andre holde op , når jeg kommer gående med Caroline .. Men de andre er sgu ligeglade  Forstår ikke deres forældre giver dem lov !!

Anmeld

1. januar 2012

Kløver

Maja_4000 skriver:

ddetvotøjlaladladed

Ærgeligt .. Det kunne da være "sjovt" at vide , om de fik fat på dem .. 

Ja , det synes jeg også ! Der bor nogle "små" drenge to opgange fra os .. De har stået ude HVER dag hele december og leget med krudt .. Fatter det simpelthen ikke .. Der er én af dem som er fornuftig og altid beder de andre holde op , når jeg kommer gående med Caroline .. Men de andre er sgu ligeglade  Forstår ikke deres forældre giver dem lov !!

Nej. Forstår slet ikke tør lade deres børn lege med det og slet ikke uden opsyn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.