smed krudt efter barnevognen :O

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. januar 2012

Mor til Frederic og Freya

Maja84 skriver:

Ja var i dag ude at gå med min søn, han sov i barnevognen, og kom så nogle knægte gående imod os. De gik og smed nytårskrudt, og tænkte de nok holdte pause mens vi gik forbi hinanden. Men nej, pludselig tænder den ene noget krudt og kaster lige ved siden af barnevognen, det knaldede og fløj rundt, og blev tosset, fik sagt meget højt hvad fanden de tænker på at smide den slags ved siden af en barnevogn, og de kastede så nytårskrudt efter os.
Ringede og snakkede med politiet som sagde de sendte en patrulje efter dem med det samme.
Tænk hvad der kunne være sket, en ting er Min søn vågnede og virkelig havde brug for søvnen efter i går. Men tænkte jo hvad du hvis der var gået ild i noget, det fløj jo og kunne have lavet brændemærker i vognen, fløjet ind til min søn og i værste fald givet forbrænding eller sat ild til feks hans dyne
Hvor er jeg glad for der intet sket men virkelig harm over de ikke tænkte længere, især at de fortsætte med at kaste krudt efter os. Og jeg som i forvejen er bange for det stads

skulle de drenge have haft...

De tænkte slet ikke over at der lå et lille menneske i den karet, og garanteret at de bare fjoged videre?

Det er bare ikke så meget i orden...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2012

Kløver

Maja_4000 skriver:

Ej nogle lorte unger

Ringer politiet tilbage til dig så ?

Nej, de ville bare sende en bil med det samme for at se om de kunne finde dem. Så ved ikke om de fik fat i dem, Men håber det, da de blev ved med at gå og smide krudt.
Men synes godt nok nytårs løjer er blevet grove efterhånden, så bla et sted hvor nogle havde sprængt nogle sække med skræl, ud over det hele, tidligere på aftenen havde de været hele og lukkede, og lå på en trailer inde i en carport, senere var den trukket ud og sækkene sprængt ud over det hele.
Synes godt nok nogle kunne bruge lidt respekt over for krudt og andre :/

Anmeld

1. januar 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
De skulle have en endefuld, så de ikke kunne gå i 14 dage. Tænk at have så lidt respekt for sine medmennesker. Håber aldrig mine børn bliver sådan, men hvis de gjorde noget lignende så ville de få som først beskrevet. Møgunger. Godt der ikke skete noget med jer.

Anmeld

1. januar 2012

Kløver

Frk.S skriver:

DFUCK, jeg var flejnet fuldstændig.  
Sådan nogle møgunger! Hvor gamle var de?

Godt der ikke skete noget.  

DE var ca 15-16år, de råbte man måtte skyde af til den 4... Måske men sgu ikke efter andre. Skarn !

Anmeld

1. januar 2012

Lone Jakobsen

nej hvor var jeg blevet rasende.

men godt at der ikke skete hverken dig eller din søn noget.

Anmeld

1. januar 2012

Kløver

Mor til Frederic skriver:

skulle de drenge have haft...

De tænkte slet ikke over at der lå et lille menneske i den karet, og garanteret at de bare fjoged videre?

Det er bare ikke så meget i orden...

Ja, det burde de. Tror heller ikke de tænkte, man skal jo sket ikke smide sådan noget efter nogen men at man ikke engang kan udvise hensyn, de kunne jo tydeligt se på lang afstand at jeg kom gående. Og ja de fortsatte med at more sig med at smide krudt, de kunne slet ikke se at det ikke var ok

Anmeld

1. januar 2012

Pige2009

Maja84 skriver:

Ja var i dag ude at gå med min søn, han sov i barnevognen, og kom så nogle knægte gående imod os. De gik og smed nytårskrudt, og tænkte de nok holdte pause mens vi gik forbi hinanden. Men nej, pludselig tænder den ene noget krudt og kaster lige ved siden af barnevognen, det knaldede og fløj rundt, og blev tosset, fik sagt meget højt hvad fanden de tænker på at smide den slags ved siden af en barnevogn, og de kastede så nytårskrudt efter os.
Ringede og snakkede med politiet som sagde de sendte en patrulje efter dem med det samme.
Tænk hvad der kunne være sket, en ting er Min søn vågnede og virkelig havde brug for søvnen efter i går. Men tænkte jo hvad du hvis der var gået ild i noget, det fløj jo og kunne have lavet brændemærker i vognen, fløjet ind til min søn og i værste fald givet forbrænding eller sat ild til feks hans dyne
Hvor er jeg glad for der intet sket men virkelig harm over de ikke tænkte længere, især at de fortsætte med at kaste krudt efter os. Og jeg som i forvejen er bange for det stads

Padder!

Anmeld

1. januar 2012

twinboys

frække unger

Anmeld

1. januar 2012

MIWULA

Ved ikk hva jeg skal sige andet end HVA FANDEN SKER DER FOR FOLK SÅ ER MAN SYG I HOVED ARRRRRRGGGGHH  

Stort til jer er glad for der ikk skete noget.

Anmeld

1. januar 2012

Mor til Frederic og Freya

Maja84 skriver:

Ja, det burde de. Tror heller ikke de tænkte, man skal jo sket ikke smide sådan noget efter nogen men at man ikke engang kan udvise hensyn, de kunne jo tydeligt se på lang afstand at jeg kom gående. Og ja de fortsatte med at more sig med at smide krudt, de kunne slet ikke se at det ikke var ok

De var vel ikke engang gamle nok til at købe det?

Vi var i aldi ude på vejlevej og oppe ved kassen stod to teenage drenge og prøved at få alle voksne til at købe krudt for dem - da de ikke selv var gamle nok...

De spurgte også mig, om jeg ville købe for dem... Helt ærlig, de kom højst sandsynligt ovre fra korskærparken. Så stod de der og vifted med flere 100 kr, hvor de så end har fået dem fra.

burde have taget dem i nakkeskind og slebt dem hjem til deres forældre og spurgt om de havde finanseret de penge og om de vidste hvad de 2 havde gang i...

Unge idag altså...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.