smed krudt efter barnevognen :O

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.800 visninger
23 svar
0 synes godt om
1. januar 2012

Kløver

Ja var i dag ude at gå med min søn, han sov i barnevognen, og kom så nogle knægte gående imod os. De gik og smed nytårskrudt, og tænkte de nok holdte pause mens vi gik forbi hinanden. Men nej, pludselig tænder den ene noget krudt og kaster lige ved siden af barnevognen, det knaldede og fløj rundt, og blev tosset, fik sagt meget højt hvad fanden de tænker på at smide den slags ved siden af en barnevogn, og de kastede så nytårskrudt efter os.
Ringede og snakkede med politiet som sagde de sendte en patrulje efter dem med det samme.
Tænk hvad der kunne være sket, en ting er Min søn vågnede og virkelig havde brug for søvnen efter i går. Men tænkte jo hvad du hvis der var gået ild i noget, det fløj jo og kunne have lavet brændemærker i vognen, fløjet ind til min søn og i værste fald givet forbrænding eller sat ild til feks hans dyne
Hvor er jeg glad for der intet sket men virkelig harm over de ikke tænkte længere, især at de fortsætte med at kaste krudt efter os. Og jeg som i forvejen er bange for det stads

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Føj hvor svinsk af dem!!!! Tænk at man kan gøre sådan...

Er super glad for at der ingenting skete med nogen af jer!

Anmeld

1. januar 2012

B&J

uhhh jeg ved slet ikke hvad jeg havde gjord hvis jeg havde været dig tænk man kan være så hjere løs og være sådan nogle jaaa... jeg ville være meget ked af at være mor til sådan nogle børn

Anmeld

1. januar 2012

Camillee

Dumme knægte ! hvordan kan det været sjovt??  ... Var blevet tosset!

Godt der ikke skete noget

Anmeld

1. januar 2012

Nessie

Puuha, jeg ville godt nok have svært ved ikke at sige en masse grimme ord til dem

Synes det er forfærdeligt at deres forældre ikke har lært dem respekt for fyrværkeri og andre mennesker, det tyder jo på at de ikke har nogen idé om, hvad der kan ske.

Jeg håber virkelig at jeg får lært min søn hvordan man opfører sig, både med og uden mor og far i nærheden

Anmeld

1. januar 2012

Maja_4000

Ej nogle lorte unger

Ringer politiet tilbage til dig så ?

Anmeld

1. januar 2012

NinaNymannMadsen

hvad f**k bilder de sig ind.
det er da godt der ikke skete jer noget.
forstår sku godt at du blev sur over det da det er da heller ikk fedt gjort overhovedet.

Anmeld

1. januar 2012

Kløver

Jeg håber bare politiet fik fat i dem, så det ikke sker igen. Hvad tænker man på at smide sådan noget tæt på andre, fint man smider væk fra sig sej men man kan da tænke man så ikke skal kaste det over mod andre, og slet ikke børn eller en barnevogn.
Håber også jeg får lært mine børn at omgås den slags med respekt, og tage hensyn til andre

Anmeld

1. januar 2012

Clisolka

Puuuuha jeg er glad for det ikke var mig, jeg tror også jeg havde sagt en ting eller to - jeg er også hamrende bange for det stads :-(

Meget at de ikke har lært at have respekt for andre - og især mod en barnevogn! 

Men godt der ikke skete noget med hverken jer eller barnevognen 

Anmeld

1. januar 2012

Frk.S

FUCK, jeg var flejnet fuldstændig.  
Sådan nogle møgunger! Hvor gamle var de?

Godt der ikke skete noget.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.