Ja var i dag ude at gå med min søn, han sov i barnevognen, og kom så nogle knægte gående imod os. De gik og smed nytårskrudt, og tænkte de nok holdte pause mens vi gik forbi hinanden. Men nej, pludselig tænder den ene noget krudt og kaster lige ved siden af barnevognen, det knaldede og fløj rundt, og blev tosset, fik sagt meget højt hvad fanden de tænker på at smide den slags ved siden af en barnevogn, og de kastede så nytårskrudt efter os.
Ringede og snakkede med politiet som sagde de sendte en patrulje efter dem med det samme.
Tænk hvad der kunne være sket, en ting er Min søn vågnede og virkelig havde brug for søvnen efter i går. Men tænkte jo hvad du hvis der var gået ild i noget, det fløj jo og kunne have lavet brændemærker i vognen, fløjet ind til min søn og i værste fald givet forbrænding eller sat ild til feks hans dyne

Hvor er jeg glad for der intet sket men virkelig harm over de ikke tænkte længere, især at de fortsætte med at kaste krudt efter os. Og jeg som i forvejen er bange for det stads
Anmeld