er min gtest posetiv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. januar 2012

musse1

Anonym skriver:

jeg tog en test dagen før nytåret for at være sikker men inden for 5 min kom der noget som lignede en streg op men er faktisk ik helt sikker jeg har lidt symptomer og har lidt af kvalme siden jeg var "2+4" og testen er taget 3+0 så hva sir i piger og godt nytår

jeg kan godt se to streger

vil da lige sige tillykke 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2012

AnnaK89

Jeg kan godt se en svag streg - min så lidt sådan ud, da jeg testede. 

Anmeld

1. januar 2012

komodo

Kan svagt ane en streg men den er jo også lavet meget tidligt, så et MEGET forsigtigt tillykke, venter spændt på at se om den udvikler sig, håber du opdatere..  for dig 

Anmeld

1. januar 2012

twinboys

Jeg kan godt se en svag strg... prøv igen imorgen så håber jeg den er mere positiv

Anmeld

1. januar 2012

MSM

Jeg kan godt se en streg

Anmeld

2. januar 2012

Anonym trådstarter

har idag taget en test mere dog bare med en strimmel test men den er negativ eller det tror jeg. jeg tror måske jeg godt kan se noget men det ikke noget som min mobil kan fange så det var nok ikk denne gang jeg var heldig eller os så kommer det lige pludselig i denne måned

Anmeld

2. januar 2012

sandorff

Anonym skriver:

jeg tog en test dagen før nytåret for at være sikker men inden for 5 min kom der noget som lignede en streg op men er faktisk ik helt sikker jeg har lidt symptomer og har lidt af kvalme siden jeg var "2+4" og testen er taget 3+0 så hva sir i piger og godt nytår

jeg kan godt ane en positiv....

Anmeld

2. januar 2012

baby84

hvis jeg var dig ville jeg forsøge igen med en valmed test (kun se på den indefor de 5 min) plus en clearblue digital. Det var de eneste som kunne give mig en streg da jeg testede før tid, men husk at risikoen for at den forsvinder igen omkring 1 mens dag er meget stor. Hvis jeg var dig ville jeg vente da selv en positiv test er al for usikker endnu, .men ved samtdig godt at det er pisse svært. Man kunne jo let tage 17 test i døgnet

Anmeld

2. januar 2012

Anonym trådstarter

baby84 skriver:

hvis jeg var dig ville jeg forsøge igen med en valmed test (kun se på den indefor de 5 min) plus en clearblue digital. Det var de eneste som kunne give mig en streg da jeg testede før tid, men husk at risikoen for at den forsvinder igen omkring 1 mens dag er meget stor. Hvis jeg var dig ville jeg vente da selv en positiv test er al for usikker endnu, .men ved samtdig godt at det er pisse svært. Man kunne jo let tage 17 test i døgnet

ja det er nemlig rigtig svært men har fået lidt flere symptomer de sidste par dage så om ik andet så tester jeg når jeg er gået over tid ellers kan jeg gå og blive ulykkelig over det hvis den er negativ

Anmeld

3. januar 2012

baby84

Anonym skriver:

ja det er nemlig rigtig svært men har fået lidt flere symptomer de sidste par dage så om ik andet så tester jeg når jeg er gået over tid ellers kan jeg gå og blive ulykkelig over det hvis den er negativ

god ide. Krydser for at den er der

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.