er min gtest posetiv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.832 visninger
20 svar
0 synes godt om
1. januar 2012

Anonym trådstarter

jeg tog en test dagen før nytåret for at være sikker men inden for 5 min kom der noget som lignede en streg op men er faktisk ik helt sikker jeg har lidt symptomer og har lidt af kvalme siden jeg var "2+4" og testen er taget 3+0 så hva sir i piger og godt nytår

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2012

june1987

jeg kan ingenting se

Anmeld

1. januar 2012

Mor-til-asta-09

Anonym skriver:

jeg tog en test dagen før nytåret for at være sikker men inden for 5 min kom der noget som lignede en streg op men er faktisk ik helt sikker jeg har lidt symptomer og har lidt af kvalme siden jeg var "2+4" og testen er taget 3+0 så hva sir i piger og godt nytår

jeg ville sige nej

Anmeld

1. januar 2012

Caracatita

Anonym skriver:

Jeg kan sagtens se en svag svag streg....mon ikke den bliver kraftigere i løbet af den næste uges tid?

Anmeld

1. januar 2012

Vinker

jeg kan nu godt se 2 streger så jeg tror den er der og blir meget mere tydlig i løbet af nogle dage - krydser ihvertfald fingre!!!!

Anmeld

1. januar 2012

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“

Jeg kan også sagtens se en meget svag streg, så tillykke...

Anmeld

1. januar 2012

jydeinden

den ser ret negativ ud.. 

Anmeld

1. januar 2012

Ma-lu

Jeg kan 'sagtens' se begge 2 ., meen jeg vil sige at jeg lavede også sådan en i sommers, dvs faktisk 3, og var sikker på at den var der, men så gik jeg til lægen efter weekenden , og der var den negativ.. Så der var ingenting  

Men den kom senere  

Men jeg krydser for dig, det ik sikker du ligeså uheldig,.!! 

Anmeld

1. januar 2012

Benjamins'mor

Kan godt ane den når jeg zoomer inde (er på mobil) men synes mere det ligner den bare er stoppet der.

Anmeld

1. januar 2012

Emily2012<3

Anonym skriver:

Jeg kan godt se en svag streg.

Men prøv igen i morgen tidlig, så burde den være tydeligere.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.