Til pia!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. januar 2012

CA

JonTri skriver:

Selvom det ku ha været hyggeligt, så kan jeg godt forstå det æ er ligenu den skal være positiv... Og I siger bare til, hvis I skal ha selskab, når burgeren indtages

Håber snart du finder et job - er du hjælper uddannet? 

Selvfølgelig skal vi da ha selskab! Vi må lige finde en dag, hvor Jer med arbejde kan. 

Ja, jeg er uddannet hjælper. Og dem er der jo ikke lige arbejde til nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2012

CA

DK skriver:

-krydser det hele (også de lange) for job til os alle i 2012!!

Måske alt vores held er opbrugt, nu hvor vi allerede har vundet i lotteriet og fået de allerlækreste unger?

Men det er måske også bedre trods alt!? Det ville nu bare være så dejligt med job. Så man kunne bidrage til både ens familie og samfundet.

Hmm...

Nytårsforsæt: Få et job!

JA, job kunne være skønt! Det er også mit nytårsforsæt. Håber virkelig snart vi finder noget! Men ja, måske har vi brugt kvoten på lækre babyer - det har vi altså virkelig også gjort godt!

Martin mener, at sandsynligheden for at vinde i lotto er større end at få et job. Derfor mener han, at vi skal satse på 150 millioner i lotto i stedet

Anmeld

2. januar 2012

CA

Sofia skriver:

Min kæreste læser i Århus, så han kan hente og bringe. VS har åbent fra 6.30-17.30 mener jeg.. Så der er jo lidt større fleksibilitet end i dp.. Men jeg regner med at hvis jeg får job et sted ala Falster eller KBH så skal jeg flytte derover, leje et værelse og kun være hjemme i weekenderne. Det er ikke fedt at skal være væk hjemmefra, men det er jo nødvendigt som tiderne er.. som Dronnigen også sagde i sin tale

Puha - det lyder godt nok som en crazy plan Så meget vil jeg ikke ofre. Jeg vil aldrig tage et job, hvor jeg skal være så lang tid væk fra Johannes. Det kan simpelthen ikke passe, at samfundet skal være skruet så skævt sammen, at det er nødvendigt. Hvilke stillinger søger du? Og hvad siger kæresten til den plan? 

Anmeld

2. januar 2012

Sofia

Carina87 skriver:

Puha - det lyder godt nok som en crazy plan Så meget vil jeg ikke ofre. Jeg vil aldrig tage et job, hvor jeg skal være så lang tid væk fra Johannes. Det kan simpelthen ikke passe, at samfundet skal være skruet så skævt sammen, at det er nødvendigt. Hvilke stillinger søger du? Og hvad siger kæresten til den plan? 

Jeg er virkelig heller ikke vild med det .... Jeg søger alle jurist stillinger! Ved ikke om man kan sige det er sådan samfundet er skruet sammen, det er vel bare finanskrisen der gør at det er nødvendigt. Men nu hvor jeg har fået en gratis uddannelse af staten og tilmed penge til at forsørge mig og familien for under uddannelsen, føler jeg mig forpligtet til at gøre alt hvad jeg kan for at få en job så jeg kan betale tilbage. Er virkelig heller ikke vild med det (huuuulk), men det kan blive nødvendigt. Hvis jeg så gør det i fx et halvt år, så har jeg erfaring fra det job, og kan så søge videre til et job i nærheden af hvor vi bor.. jeg er lagt mere atraktiv hvis jeg har noget erfaring nemlig, så det er ment som et springbræt!

Anmeld

2. januar 2012

Sofia

Carina87 skriver:

Min kæreste er indstillet på at vi skal gøre alt vi kan for at jeg får et job på den ene eller anden måde, han kan bare ikke flytte med hvor som helst da han selv studerer i Århus og hans studie kræver han er rigtig meget på skolen! Desværre! Men får jeg en fast stilling i fx Ålborg eller KBH vil vi flytte dertil når prøveperioden er overstået HVIS jeg er glad for jobbet!

Anmeld

2. januar 2012

DK

A man's gotta do, what a man's gotta do!

Og det er synd! Det siger dronningen selv!

Anmeld

2. januar 2012

piadas

Carina87 skriver:

Du kan kun vide det er en frisk g test, hvis du stoler på mig Jeg overvejede, hvordan jeg lige skulle få det fikset det med datoen, men ville simpelthen ikke vente med at morgentisse bare fordi jeg først skulle ned og hente dagens avis Så bare stol på mig og køb mig den burger

Jeg vil gerne tage uddannelse, men havd satset ret hårdt på et job fra nu og til sommer, så jeg ku nå at tjene penge inden uddannelsesstart. Derfor havde jeg ikke søgt ind nogen steder til start nu. Jeg havde egentlig tænkt, at jeg skulle tage social- og sundhedsassistent uddannelsen for derefter at blive ergo, men efter alle deres nedskæringer og med tanke på min ryg, manglende lyst til skiftende vagter osv, ja så er jeg havnet overe i noget med kontoruddannelsen. Har altid godt kunnet tænke mig at være lægesekretær. 

Det er direkte noget lort med de dagpenge! Nu sender jeg Martin til Australien i morgen og 14 dage frem - han må lave lidt ekstra penge nu jeg åbenbart ikke kan finde ud af det 

Havde I en vild nytårsaften? 

Nånånå, jamen så må jeg jo købe den burger - så skal du bare tage stilling til hvilken dato, så tropper jeg op på Cafe Baghuset med mastercardet under den ene arm og Ida under den anden!

Øv, hvor er det surt med de dagpenge, altså - jeg vidste faktisk slet ikke, at reglerne er sådan....altså det der med når man er under 25...

Godt at Martin så har mulighed for at tjene lidt ekstra. Det er bare ikke særlig sjovt at skulle undvære ham så længe.......og så helt omme på den anden side af jordkloden!

Nå, men ellers havde vi en god nytårsaften. Vi var sammen med min jdm.veninde, mand og børn, så der var 6 børn i alderen 7 til 13 år + Ida. Der røg lige 8 flasker barberskum på ½ time! Børnene hyggede sig og det gjorde vi også. Det var ikke så vildt pga. alle børnene, men både Ida og jeg fik da smagt lidt vin og en enkelt gin og tonic! Klokken blev da 3.30, inden vi kom i seng, så hyggeligt må det da vist have været!

Hvad med jer?

Anmeld

2. januar 2012

piadas

Carina87 skriver:

Tak

Altså penge er jo ikke alt, vel. Det må jeg lige huske her i vores snotforkælede land. Jeg har en fantastisk mand og søn. Herlig familie og skønne venner! Jeg frygter ikke hver dag for mit liv, og jeg har aldrig været på flugt, eller set en af mine kære blive skudt.
Jeg ved godt, at det er langt væk den slags ting sker, men det sker og jeg er taknemmelig for, at jeg så kun har mistet min rødvin, min volvo og drømmen om hus i nærmeste fremtid.

Men jeg glemmer det altså ind i mellem - at jeg er snotforkælet

Ih, hvor er du klog (lyder???)!

Men du har så evigt ret!

Anmeld

2. januar 2012

piadas

JonTri skriver:

Selvom det ku ha været hyggeligt, så kan jeg godt forstå det æ er ligenu den skal være positiv... Og I siger bare til, hvis I skal ha selskab, når burgeren indtages

Håber snart du finder et job - er du hjælper uddannet? 

Jaaa, selskab - så kan vi også få set maven!

Anmeld

3. januar 2012

CA

Sofia skriver:

Jeg er virkelig heller ikke vild med det .... Jeg søger alle jurist stillinger! Ved ikke om man kan sige det er sådan samfundet er skruet sammen, det er vel bare finanskrisen der gør at det er nødvendigt. Men nu hvor jeg har fået en gratis uddannelse af staten og tilmed penge til at forsørge mig og familien for under uddannelsen, føler jeg mig forpligtet til at gøre alt hvad jeg kan for at få en job så jeg kan betale tilbage. Er virkelig heller ikke vild med det (huuuulk), men det kan blive nødvendigt. Hvis jeg så gør det i fx et halvt år, så har jeg erfaring fra det job, og kan så søge videre til et job i nærheden af hvor vi bor.. jeg er lagt mere atraktiv hvis jeg har noget erfaring nemlig, så det er ment som et springbræt!

jeg kan godt forstå du føler du gerne vil betale tilbage, og synes også det er flot du vil gøre så meget. Men jeg ku ikke. Og jeg synes heller ikke det skal være meningen at det skal være nødvendigt. Håber du finder job tættere på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.