Carina87 skriver:

Du kan kun vide det er en frisk g test, hvis du stoler på mig
 Jeg overvejede, hvordan jeg lige skulle få det fikset det med datoen, men ville simpelthen ikke vente med at morgentisse bare fordi jeg først skulle ned og hente dagens avis
 Så bare stol på mig og køb mig den burger
 Jeg vil gerne tage uddannelse, men havd satset ret hårdt på et job fra nu og til sommer, så jeg ku nå at tjene penge inden uddannelsesstart. Derfor havde jeg ikke søgt ind nogen steder til start nu. Jeg havde egentlig tænkt, at jeg skulle tage social- og sundhedsassistent uddannelsen for derefter at blive ergo, men efter alle deres nedskæringer og med tanke på min ryg, manglende lyst til skiftende vagter osv, ja så er jeg havnet overe i noget med kontoruddannelsen. Har altid godt kunnet tænke mig at være lægesekretær. 
 Det er direkte noget lort med de dagpenge! Nu sender jeg Martin til Australien i morgen og 14 dage frem - han må lave lidt ekstra penge nu jeg åbenbart ikke kan finde ud af det

Havde I en vild nytårsaften? 
 Nånånå, jamen så må jeg jo købe den burger - så skal du bare tage stilling til hvilken dato, så tropper jeg op på Cafe Baghuset med mastercardet under den ene arm og Ida under den anden!
 Øv, hvor er det surt med de dagpenge, altså - jeg vidste faktisk slet ikke, at reglerne er sådan....altså det der med når man er under 25...

Godt at Martin så har mulighed for at tjene lidt ekstra. Det er bare ikke særlig sjovt at skulle undvære ham så længe....
...og så helt omme på den anden side af jordkloden!
 Nå, men ellers havde vi en god nytårsaften. Vi var sammen med min jdm.veninde, mand og børn, så der var 6 børn i alderen 7 til 13 år + Ida. Der røg lige 8 flasker barberskum på ½ time!
 Børnene hyggede sig og det gjorde vi også. Det var ikke så vildt pga. alle børnene, men både Ida og jeg fik da smagt lidt vin og en enkelt gin og tonic!

Klokken blev da 3.30, inden vi kom i seng, så hyggeligt må det da vist have været!
 Hvad med jer?