Til pia!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. januar 2012

CA

JonTri skriver:

Selvom det ku ha været hyggeligt, så kan jeg godt forstå det æ er ligenu den skal være positiv... Og I siger bare til, hvis I skal ha selskab, når burgeren indtages

Håber snart du finder et job - er du hjælper uddannet? 

Selvfølgelig skal vi da ha selskab! Vi må lige finde en dag, hvor Jer med arbejde kan. 

Ja, jeg er uddannet hjælper. Og dem er der jo ikke lige arbejde til nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2012

CA

DK skriver:

-krydser det hele (også de lange) for job til os alle i 2012!!

Måske alt vores held er opbrugt, nu hvor vi allerede har vundet i lotteriet og fået de allerlækreste unger?

Men det er måske også bedre trods alt!? Det ville nu bare være så dejligt med job. Så man kunne bidrage til både ens familie og samfundet.

Hmm...

Nytårsforsæt: Få et job!

JA, job kunne være skønt! Det er også mit nytårsforsæt. Håber virkelig snart vi finder noget! Men ja, måske har vi brugt kvoten på lækre babyer - det har vi altså virkelig også gjort godt!

Martin mener, at sandsynligheden for at vinde i lotto er større end at få et job. Derfor mener han, at vi skal satse på 150 millioner i lotto i stedet

Anmeld

2. januar 2012

CA

Sofia skriver:

Min kæreste læser i Århus, så han kan hente og bringe. VS har åbent fra 6.30-17.30 mener jeg.. Så der er jo lidt større fleksibilitet end i dp.. Men jeg regner med at hvis jeg får job et sted ala Falster eller KBH så skal jeg flytte derover, leje et værelse og kun være hjemme i weekenderne. Det er ikke fedt at skal være væk hjemmefra, men det er jo nødvendigt som tiderne er.. som Dronnigen også sagde i sin tale